// دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۷

عبور Playerunknown's Battlegrounds از مرز ۱.۵ میلیون کاربر همزمان در استیم

همزمان با رسیدن تعداد کاربران همزمان Playerunknown's Battlegrounds به ۱.۵ میلیون نفر، برندن گرین، کارگردان بازی از اضافه شدن بخش تک نفره داستانی استقبال کرد.

بازی Playerunknown's Battlegrounds که در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های صنعت گیم محسوب می‌شود، همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. این بازی در حال حاضر از مرز ۱.۵ میلیون کاربر همزمان در استیم عبور کرده است؛ نزدیک به ۲۰۰ هزار کاربر بیشتر از بازی Dota 2، که در ماه مارس ۲۰۱۶ به عدد ۱.۲۹ میلیون کاربر رسیده بود. تا به امروز تنها دو بازی Dota 2 و Playerunknown's Battlegrounds توانسته‌اند در سرویس آنلاین استیم، کاربران همزمان بیش از یک میلیون نفر را ثبت کنند.

دنیل احمد، یکی از تحلیل‌گران صنعت بازی طی توییتی اعلام کرده است:

تعداد کاربران همزمان PUBG از ۱.۵ میلیون عبور کرده است. تعداد کاربران فعال در یک ماه، در مقایسه با فروش کلی بسیار زیاد است. 

در خبر دیگری که از بازی Playerunknown's Battlegrounds منتشر شده است، برندن گرین، کارگردان بازی اعلام کرده که او بسیار علاقه دارد تا بخش تک‌نفره داستانی را به بازی PUBG اضافه کند. اما پر واضح است که این بخش به زودی برای بازی عرضه نخواهد شد، زیرا استودیوی سازنده روز‌های پر‌مشغله‌ای را سپری می‌کند. استودیو بلوهول مشغول پشتیبانی نسخه پی سی بازی و در حال ساخت نسخه ایکس باکس وان بازی است. 

من خیلی علاقه دارم تا بخش تک‌نفره داستانی را به بازی اضافه کنیم. من فکر می‌کنم جزیره درون بازی جای مناسبی برای یک داستان جالب و هیجان‌انگیز باشد، اما در حال حاضر استودیوی ما زمان و منابع کافی برای ساخت بخش تک‌نفره را ندارد.

همچنین برندن گرین در صفحه توییتر خود اذعان داشته است که: «ما در حال کار روی سه وسیله نقلیه جدید هستیم که به زودی، طی بروزرسانی به بازی اضافه خواهد شد. خیلی هیجان‌زده هستم تا اولین وسیله نقلیه را برای شما به نمایش بگذارم.

Playerunknown

یکی از سه وسیله نقلیه‌ای که به بازی PUBG اضافه خواهد شد

بازی Playerunknown's Battlegrounds به صورت دسترسی پیش از موعد (Early Access) برای پی‌سی عرضه شده که موفقیت‌های چشمگیری را به‌دست آورده است. اخیرا این بازی موفق به فروش ۱۰ میلیون نسخه شده است. پیش‌تر نیز برندن گرین اعلام کرده بود که فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت بازی ندارد. کمپانی مایکروسافت نیز به‌عنوان ناشر بازی PUBG روی کنسول ایکس‌باکس وان شناخته می‌شود که این نسخه اواخر سال جاری از طریق برنامه Game Preview برای کاربران این کنسول عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده