نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بزرگ ترین کنترلر ایکس باکس وان به زودی عرضه خواهد شد

شیموس بلک‌لی، یکی از طراحان اولین ایکس‌باکس، با انتشار توییتی اعلام کرد که به زودی کنترلری با ظاهر کنترلر ایکس‌باکس اولیه، برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.

اگر از کسانی باشید که اولین کنسول ایکس‌باکس را داشتید، حتما کنترلر بزرگ آن دستگاه را یادتان می‌آید. کنترلری که به قدری بزرگ بود که بیشتر از اینکه شبیه به یک کنترلر باشد، شبیه به یک فرمان ماشین بود.

مدتی پیش، شیموس بلک‌لی، یکی از طراحان اولین کنسول ایکس‌باکس، اعلام کرد که در حال طراحی و ساخت The Duke (نام کنترلر ایکس‌باکس اولیه) برای ایکس‌ باکس وان و کامپیوتر است و با شرکت هایپرکین (که در ساخت وسایل جانبی مهارت دارد) در حال همکاری است تا این کنترلر را عرضه کند. چندی پیش، بلک‌لی توییتی در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرد که در آن می‌توانستیم شمایل نهایی این کنترلر را مشاهده کنیم:

کنترلر ایکس باکس

وی در توییت خود اعلام کرد که این کنترلر، توسط مایکروسافت تایید شده است و به زودی برای تولید انبوه آماده می‌شود. البته The Duke جدید، تفاوت‌های اساسی با نسخه اولیه خود دارد. اول از همه، یک کابل ۲ و نیم متری به این کنترلر اضافه شده است و همچنین یک نمایشگر دایره‌ای شکل در وسط آن قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست که این کنترلر با چه قیمتی و چه زمانی عرضه خواهد شد اما طرفداران کنسول‌های مایکروسافت، خوشحال هستند زیرا می‌توانند به زودی، یکی از نوستالژیک‌ترین کنترلرهای کنسول‌های بازی را با کنسول مدرن خود یا رایانه‌شخصی‌شان استفاده کنند.

نظر شما در رابطه با The Duke چیست؟


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده