نویسنده: آرش محمدی
// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

بازی The Invisible Hours برای هدست‌های واقعیت مجازی منتشر خواهد شد

شرکت سازنده‌ی بازی Rime اعلام کرد که The Invisible Hours، بازی کارآگاهی خود را پاییز امسال برای هدست‌های واقعیت مجازی منتشر خواهد کرد.

شرکت‌های Tequila Works و Game Trust اعلام کردند که بازی کارآگاهی و معمایی خود را برای انواع هدست‌های واقعیت مجازی در تاریخ ۱۸ مهر امسال منتشر خواهند کرد. از بازی‌های ساخته شده توسط Tequila Works می‌توان به Rime اشاره کرد.

The Invisible Hours یک بازی کارآگاهی و معمایی است که در آن، شما در یک کاخ پر زرق و برق به دنبال حل معمای یک قتل هستید. این بازی داستانی پیچیده و درهم آمیخته دارد که از داستان‌های کلاسیک معروف مانند The Prestige اثر کریستوفر نولان، الهام گرفته است. همچنین داستان بازی شامل وقایع واقعی است. مانند رقابت توماس ادیسون با نیکولا تسلا.

در شروع بازی، تعدادی از مردم یک دعوت‌نامه‌ی عجیب از طرف تسلا دریافت می‌کنند. پیشنهاد تسلا در این دعوت نامه، جبران اشتباهات تاریک گذشته است. وقتی مردم به آزمایشگاه تسلا می‌رسند، متوجه می‌شوند که او به قتل رسیده است. یک کارآگاه سوئدی به نام گوستاف گوستاو، تصمیم می‌گیرد تا قاتل تسلا را از بین میهمانان پیدا کند.

وقتی شما به جستوجوی سرنخ در امارت تسلا مشغول هستید، تمامی مطنونین کارهای خود را به صورت هم زمان انجام می‌دهند. به این معنی که داستان بازی با توجه به کارهای شما و بررسی‌هایی که روی مظنونین انجام می‌دهید، تغییر می‌کند.

بازی The Invisible Hours برای پلی استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive به قیمت ۲۹٫۹۹ دلار در تاریخ ۱۸ مهر منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده