نسخههای بعدی Assassin's Creed توجه بیشتری به داستان زمان حال خواهند داشت
در آخرین نسخه از این بازی که برای کنسولهای نسل هشتم و رایانههای شخصی منتشر شد، روایت داستان زمان حال آن به تنها چند میانپردهی کوتاه خلاصه شد و طرفداران از این قضیه خشنود نبودند. نسخههای پیشین Assassin's Creed شامل مراحل اختصاصی زمان حال و حتی معماها و محیطهای قابل گشت و گذار بودند که باعث تنوع و طراوت گیمپلی بازی میشدند. خوشبختانه، به نظر میرسد یوبیسافت قصد دارد رویهای مشابه نسخههای قبلی در شمارههای جدید بازی پیش بگیرد.
داربی مکدِویت
، نویسندهی ارشد بازی در یک گفتگوی زنده که از طریق توییچ پخش میشد، این امید را به طرفداران داد که بخش مورد علاقهی او از مراحل زمان حال بازی (محلهی مونتریگیونی در بازی Brotherhood) احتمالاً الگویی برای ساخت مراحل جدید نسخههای بعدی باشد.
ساختن مراحل مربوط به زمان حال تنها زمانی ممکن بود که بتوانیم از مونتریگیونیِ Assassin's Creed 2: Brotherhood دوباره استفاده کنیم. برنامه این است که در نسخههای آینده، به طور هوشمندانه از چیزهایی استفاده کنیم که یک زمان حال قویتر و پررنگتر داشته باشیم.
مکدویت نویسندهی ارشد AC4: Black Flag ،Assassin's Creed: Revelations و فیلم کوتاه Embers بوده است. او که همچنین داستان نسخههای فرعی Bloodlines و AC2: Discovery را که برای پلیاستیشن پورتابل و DS منتشر شدند، نوشته است، اظهار میکند قرار بود Unity لحظات مربوط به زمان حال بیشتری داشته باشد.
ما همیشه قصد داریم مراحل مربوط به زمان حال بیشتری داشته باشیم، اما برای انجام این کار باید بسیار دقیق باشیم. در مورد Unity برنامه این بود که لحظات زمان حال بیشتری در بازی باشد. تنها برنامه این بود، در واقع هیچچیز از بازی زده نشد. قضیهی Unity این بود که آن، یک بازی کاملاً تازه روی یک نسل کاملاً جدید بود، بنابراین ساخت هرگونه محتوای زمان حال ریسک بزرگی میطلبید. برای ساختن یک شهر، یا حتی بخشی از یک شهر، باید تعداد بسیار زیادی هنرمند، طراح و مدلساز به مدت شش ماه کار میکردند. سپس شما به یک سیستم گیمپلی نیاز خواهید داشت که بازیکن حس نکند تنها آن را کپی کردید.
او اذعان میکند در مورد داستان نسخههای بعدی این سری، با دیگر نویسندگان یوبیسافت نیز همکاری کرده است. آنها روی سرگذشت مرموز نژاد اولیهی بازی که از آنها با نام «تمدن اولیه» یاد میشد نیز کار کردهاند.
ما ۵۰۰، ۶۰۰ یا ۷۰۰ سال تاریخ ساختیم که امیدواریم بتوانیم بخشهایی از آنها را برای ۱۰ یا ۲۰ سال آینده یا هرچقدر که طول بکشد، در بازی نمایان کنیم. به نظر من همیشه دو حالت برای رو در رو شدن با این قضیه وجود دارد. شما میتوانید آنها (تمدن اولیه) را بسیار رازآلود نشان دهید و هیچوقت وارد جزئیات این که آنها چه هستند نشوید. اما در نقطهی خاصی از بازی به جایی میرسید که میفهمید آنها واقعی هستند. پس چرا حالت دیگر را انتخاب نکنیم و به آنها به عنوان یک موجود واقعی نگاه نکنیم؟
سری Assassin's Creed همیشه به خاطر داستان غنی، جذاب و پیچیدهاش معروف بوده و شاید در نسخههای بعدی گوشهای از تنوع داستانی گذشته را ببینم. مدتی پیش
که نسخهی بعدی سری Victory نام دارد و در عصر انقلاب صنعتی لندن اتفاق میافتد.
منبع: Eurogamer
نظرات