// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

کراس پلی بین پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در بازی Fortnite تصادفی بوده است

استودیوی سازنده‌ی بازی Fortnite، امروز خبر وجود قابلیت کراس‌پلی بین ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در بازی Fortnite را تکذیب کرد.

دیروز کاربری در سایت Reddit با نام PRE_-CISION-، اعتقاد داشت که در حالت Battle Royal بازی Fortnite بازیکنان ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 با یکدیگر رقابت کرده‌اند و این خبر باعث شگفتی افراد بسیاری شد؛ چون اولین باری بود که در یک بازی قابلیت کراس‌پلی بین پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان فعال شده است.

قابلیت کراس‌پلی بین ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در بازی Fortnite، برای بسیاری از افراد غیر منتظره بود چرا که کمپانی سونی چندین بار تایید کرده است که علاقه ندارد تا بازیکنان پلی‌استیشن با یا در برابر بازیکنان کنسول‌های دیگر رقابت کنند.

بعضی نیز اعتقاد داشتند که بالاخره مذاکرات کمپانی مایکروسافت با سونی جواب داده است و سونی می‌خواهد که قابلیت کراس‌پلی را در کنسولش فعال کند. با این حال، استودیوی Epic Games، سازنده‌ی بازی Fortnite، امروز در جدیدترین اخبار بازی به تمامی این شایعات پایان داد و گفت که بازی کردن کاربران ایکس‌باکس با پلی‌استیشن فقط یک تصادف بوده است:

ما با مشکلاتی در تنظیمات بازی روبرو شده بودیم ولی اکنون همه‌ی آن‌ها برطرف شده‌اند.

با اینکه قابلیت کراس‌پلی بین ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در بازی Fortnite از نظر سازنده‌اش فقط یک تصادف بوده ولی نشان می‌دهد پیاده‌سازی این قابلیت، امری امکان‌پذیر است.

بازی Fortnite هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در دسترس است. حالت Battle Royal این بازی نیز چند روز پیش معرفی شده و در دسترس قرار گرفته بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده