// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

کارگردان بازی Battleborn احتمالا نقش مهمی در ساخت Borderlands 3 خواهد داشت

سازنده بازی Battleborn اخیرا اعلام کرده که نقش مهمی روی یک بازی موردانتظار دارد؛ بازی‌ای که احتمالا Borderlands 3 خواهد بود. 

به نظر می‌رسد کم کم باید منتظر معرفی رسمی بازی Borderlands 3 از سوی استودیو گیرباکس باشیم. پس از صحبت‌های رندی پیچفورد رییس این استودیو در مورد اینکه ۹۰٪ اعضای گیرباکس، روی بازی‌ای کار می‌کنند که همه منتظر آن هستند،‌ خبر دیگری از این استودیو منتشر شده است که شایعات مربوط به ساخت Borderlands 3 را قوت می‌بخشد.

رندی وارنل، کارگردان بازی Battleborn، تایید کرده که نقش مهمی در ساخت بازی‌ای دارد که به شدت مورد انتظار طرفداران است. هر چند او اشاره‌ای به Borderlands 3 نکرده است اما به نظر می‌رسد، او غیر مستقیم و زیرکانه به این بازی اشاره می‌کند. هنوز مشخص نیست رندی وارنل چه سمتی در ساخت Borderlands 3 دارد. علاوه بر این، اسکات کستر، کارگردان هنری بازی Battleborn، نیز در سال ۲۰۱۶ اعلام کرده بود روی پروژه بعدی Borderlands کار خواهد کرد.

طبق خبری دیگر نیز رندی وارنل تایید کرده بود که بازی Battleborn تنها یک بروزرسانی دیگر دریافت خواهد کرد و به نظر می‌رسد بعد از این بروزرسانی، تمرکز اعضای استودیو گیرباکس روی ساخت Borderlands 3 خواهد بود.

هنوز به طور رسمی ساخت Borderlands 3 از سوی استودیو گیرباکس تایید نشده است اما با اخباری که از این استودیو به گوش می‌رسد، برای معرفی Borderlands 3 یا هر اسم دیگری که برای آن انتخاب شده باشد زمان زیادی منتظر نخواهیم ماند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده