// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹

بازی Battleborn فقط یک آپدیت دیگر دریافت خواهد کرد

کارگردان بازی Battleborn اعلام کرد که پس از آپدیت پاییز این بازی، دیگر بروزرسانی جدیدی برای Battleborn منتشر نخواهد شد.

در گذشته اعلام شده بود که بازی Battleborn، در پاییز سال جاری یک آپدیت بزرگ را دریافت خواهد کرد که محتویات جدیدی به بازی اضافه خواهد کرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، رندی وارنل، کارگردان بازی Battleborn، در انجمن وبسایت رسمی استودیو گیرباکس، سازنده بازی، اعلام کرد که از این هفته دیگر هیچ برنامه‌ای برای آپدیت یا اضافه شدن محتویات بیشتر به بازی Battleborn وجود خواهد نداشت و آپدیت پاییز بازی، آخرین بروزرسانی Battleborn خواهد بود.

البته این گفته بدین معنا نیست که دیگر از بازی Battleborn حمایت نمی‌شود. سرورهای بازی همچنان آنلاین خواهند ماند و علاقه‌مندان می‌توانند به تجربه این بازی بپردازند. در جریان آپدیت ماه پاییز، پوسته‌های شخصیت‌های بازی Borderlands، در کنار Tauntها و آیتم‌های Boost به بازی اضافه خواهند شد. رندی وارنل قرار است روی پروژه معرفی نشده استودیو گیرباکس مشغول به کار شود. پروژه‌ای که در گذشته شایعاتی از آن به گوش می‌رسید که احتمالا بازی Borderlands 3 است.

وی در این باره می‌گوید:

من به طور اختصاصی از سال ۲۰۱۲ در حال کار روی بازی Battleborn هستم که اگر بخواهم دقیق‌تر بگویم، از سال ۲۰۰۹ مشغول کار روی این بازی هستم. این یک کار طولانی دوست داشتنی با بسیاری از دوست‌های خوبم در استودیو گیرباکس بود و من بسیار افتخار می‌کنم که این ماجراجویی را با شما، جامعه گیمری بازی Battleborn، به اشتراک گذاشتم. روحیه و وفاداری شما، یک اشتیاق قوی برای تیم سازنده در استودیو گیرباکس به حساب می‌آید.

درآخر رندی وارنل از تمامی مخاطبان تشکر کرد که به بازی Battleborn فرصت دادند خود را نشان دهد. بازی‌ای که در سال ۲۰۱۵ روی کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان توسط کمپانی توکی گیمز منتشر شد و بخش چندنفره آن، به صورت رایگان در دسترس است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده