// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

جزئیات بسته‌های الحاقی بازی Friday the 13th: The Game اعلام شد

استودیو ایلفونیک و کمپانی گان مدیا جزئیات بسته‌های الحاقی بازی Friday the 13th: The Game را اعلام کردند.

اواسط سه‌ماهه دوم سال جاری بازی Friday the 13th: The Game از سوی استودیو ایلفونیک و کمپانی گان مدیا عرضه شد. این بازی که از مجموعه فیلم Friday the 13th، محصول کمپانی پارامونت پیکچرز اقتباس شده است، عبور از مرز فروش ۱.۸ میلیون نسخه را تجربه کرده و توانسته در بین ۱۰ بازی پر‌فروش کنسول پلی‌استیشن 4 در ماه جولای قرار بگیرد. حال بر‌اساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو IllFonic و کمپانی Gun Media با انتشار پستی در انجمن رسمی بازی Friday the 13th: The Game برنامه‌های خود در قبال بسته‌های الحاقی این بازی را اعلام کرده‌اند.

در برنامه بسته‌های الحاقی بازی Friday the 13th: The Game که به شکل یک نقشه راه طراحی شده است، از عرضه محتوا‌هایی از جمله نقشه Jarvis House، مجموعه پوشش‌های Spring Break 1984 و لباس جدیدی برای شخصیت جیسون ورهیز خبر داده شده که پیش از این معرفی شده‌اند. در مجموع سازندگان هفت بسته الحاقی را برای انتشار تا پیش از هالووین برنامه‌ریزی کرده‌اند که علاوه بر سه محتوای ذکر شده، مواردی از جمله لباس‌ها و شخصیت‌های جدید را شامل می‌شود. روند ارائه بسته‌های الحاقی بازی Friday the 13th: The Game به همین‌جا ختم نمی‌شود و استودیو سازنده برنامه انتشار ۱۱ بسته الحاقی را که پوشش‌ها، نقشه‌ها، حالت‌های بازی جدید و بخش تک‌نفره را به بازی اضافه خواهند کرد، در دستور کار دارد. برنامه محتوا‌هایی که قرار است در قالب بسته‌های الحاقی به بازی Friday the 13th: The Game اضافه می‌شوند، در زیر قابل مشاهده است:

جزئیات بسته‌های الحاقی بازی Friday the 13th: The Game

پس از آنکه استودیو ایلفونیک اعلام کرد که روی ساخت بازی Dead Alliance متمرکز خواهد شد، این نگرانی بوجود آمد که این استودیو بازی Friday the 13th: The Game را فراموش خواهد کرد. اما با استناد به برنامه بسته‌های الحاقی این بازی نگرانی از بابت محتوا‌های جدید و پشتیبانی سازندگان وجود نخواهد داشت.

استودیو ایلفونیک هم‌اکنون در حال کار روی بخش تک‌نفره بازی Friday the 13th: The Game است. این بخش که قرار بود در فصل تابستان عرضه شود، با تاخیر رو‌به‌رو شده است. استودیو مذکور در انجمن رسمی بازی، دلیل این تاخیر را رفع مشکلات بخش چندنفره اعلام کرده است.

در بازی Friday the 13th: The Game که در سبک ترس و بقا ساخته شده، تا سقف هشت نفر می‌توانند به تجربه بازی بپردازند. گیم‌پلی بازی مذکور به این صورت است یک بازیکن کنترل شخصیت جیسون ورهیز را در اختیار دارد و دیگر بازیکنان که حداکثر هفت نفر می‌توانند باشند، باید برای بقا تلاش کنند. بازی Friday the 13th: The Game هم‌اکنون روی پلتفرم‌های ویندوز، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده