نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

جدیدترین آپدیت بازی Friday The 13th منتشر شد

کمپانی گان مدیا و استودیو IllFonic جدیدترین آپدیت بازی Friday The 13th را منتشر کردند.

جدیدترین آپدیت بازی Friday The 13th هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است. جدا از رفع مشکلات و باگ‌های موجود در بخش‌های مختلف بازی، این آپدیت چندین تغییر مهم و چشمگیر هم در این بازی ترسناک چندنفره ایجاد می‌کند که یکی از آن‌ها حذف امکان کشتن هم تیمی‌ها در بیشتر موارد است.

همانطور که کمپانی گان مدیا، ناشر بازی Friday The 13th اوایل ماه جاری توضیح داد، سازندگان تصمیم گرفته‌اند امکان کشتن هم تیمی‌ها را به علت آزار داشتن یکسری از بازیکنان به کشتن هم تیمی‌های خود، از بازی حذف کنند. به لطف آپدیت امروز، بازیکنانی که در نقش اعضای کمپ بازی کنند دیگر نمی‌توانند هم تیمی‌های خود را با استفاده از سلاحی که در محیط مسابقات عمومی پیدا می‌کنند، از قصد به قتل برسانند. با این حال همچنان امکان کشتن هم تیمی‌ها با زیر گرفتن آن‌ها توسط وسایل نقلیه وجود دارد. در ضمن امکان کشتن هم تیمی‌ها در مسابقات خصوصی همچنان وجود خواهد داشت.

استودیو IllFonic اندازه هر نقشه را هم کاهش داده تا سرعت گیم‌پلی بازی افزایش پیدا کنند. علاوه بر این، استودیو IllFonic بازی را برای چندین منطقه دیگر هم بومی سازی کرده است. به این ترتیب بازی Friday The 13th هم‌اکنون از هفت زبان انگلیسی، فرانسونی، ایتالیایی، آلمانی، ژاپنی، پرتغالی و روسی پشتیبانی می‌کند. می‌توانید جزئیات کامل آپدیت امروز بازی را از انجمن آن بخوانید.

بازی Friday the 13th در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) به صورت فیزیکی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین یکسری محوای جدید دیگر هم به زودی برای این بازی ترسناک منتشر می‌شود که از آن‌ها می‌توان به یک جیسون جدید، چندین پوشش و آیتم‌های دیگر اشاره کرد. با وجود رونمایی از این محتوا، استودیو IllFonic هنوز تاریخ انتشار حالت تکنفره بازی را مشخص نکرده است؛ حالتی که بازیکنان زیادی خواهان افزوده شدن آن به این بازی ترسناک هستند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده