نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

برای تجربه بازی NBA 2K18 روی نینتندو سوییچ به حافظه خارجی نیاز است

نسخه نینتندو سوییچ بازی NBA 2K18 به ۲۲.۹ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد و بر این اساس، دارندگان این کنسول برای تجربه آن به یک حافظه خارجی نیاز خواهند داشت.

امروز بازی NBA 2K18 به‌صورت دیجیتالی برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و نسخه‌ی فیزیکی آن در تاریخ ۲۸ شهریور در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. حال با استناد به آخرین اخبار بازی، فضای مورد نیاز بازی روی نینتندو سوییچ اعلام شده که معادل ۲۲.۹ گیگابایت است و دارندگان این کنسول برای تجربه‌ی آن به کارت حافظه میکرو SD نیاز خواهند داشت.  

بازی NBA 2K18 به فضایی معادل ۲۲.۹ گیگابایت در کنسول نینتندو سوییچ نیاز خواهد داشت و هر فایل ذخیره‌سازی آن در این کنسول تا پنج گیگابایت فضا اشغال خواهد کرد که این مقدار نسبت به حجم بعضی از بازی‌های این کنسول بیشتر است و به‌عنوان مثال می‌توان به بازی Pokken Tournament DX اشاره کرد که تنها به ۳.۲ گیگابایت فضای خالی در این کنسول نیاز دارد.

از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی کنسول نینتندو سوییچ تنها ۲۵ گیگابایت از آن برای دارندگان این کنسول قابل استفاده است و بر این اساس برای تجربه‌ی بازی NBA 2K18 به یک حافظه‌ی خارجی نیاز خواهد بود.

اگر شما قصد خرید نسخه‌ی فیزیکی بازی NBA 2K18 را در تاریخ ۲۸ شهریور داشته باشید، باز هم برای تجربه‌ی آن به حافظه‌ی خارجی نیاز خواهید داشت. بر اساس اعلام وب‌سایت نینتندو، بروزرسانی نرم‌افزاری بازی NBA 2K18 به فضایی معادل ۱۶.۱ گیگابایت نیاز دارد و به این خاطر داشتن یک حافظه‌ی خارجی از ملزومات تجربه‌ی این اثر به شمار می‌رود.

بازی NBA 2K18 در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) در کنار دیگر پلتفرم‌ها برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 نیز عرضه می‌شود. نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی با نرخ ۳۰ فریم و نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان با نرخ ۶۰ فریم اجرا خواهد شد. نسخه‌ی آزمایشی بازی در حال حاضر در دسترس است و به کاربران اجازه می‌دهد تا پیشرفت خود را به نسخه‌ی کامل بازی انتقال دهند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده