// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۶

نوید برهانی قهرمان رشته فیفا سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران شد

در جریان بازی نهایی رشته فیفا سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران، نوید برهانی توانست در جریان یک بازی هیجان‌انگیز، برنده این دوره شود.

این روزها خبرهای داخلی خوبی برای گیمرهای ایرانی منتشر می‌شود و یکی از آن‌ها جدی گرفتن بیش از پیش لیگ بازی‌های رایانه‌ای در ایران است که در سومین دوره این مسابقات در رشته فیفا، قرار بود مسابقه نهایی به طور مستقیم از شبکه سوم سیما پخش شود و مزدک میرزایی، گزارشگر نام آشنای ایران، وظیفه گزارشگری این بازی را برعهده داشت.

مسابقه نهایی سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران در رشته FIFA، بین نوید برهانی، قهرمان رقابت‌های جهانی سال ۲۰۱۴ میلادی و مهران علیزاده برگزار شد. در جریان این مسابقه نوید برهانی تیم بایرن مونیخ را برداشت و علیزاده منچستر یونایتد را انتخاب کرد تا شاهد یک رقابت نفس‌گیر باشیم. برهانی جزو آن دسته از بازیکن‌هایی است که همیشه سعی می‌کند از موقعیت‌های خود بهترین استفاده را داشته باشد و شاید در طول بازی تیم برتر میدان نباشد ولی در بهترین موقعیت، با یک ضد حمله کار را تمام می‌کند.

در مسابقه پایانی رشته فیفا که دقایقی پیش به اتمام رسید، شاهد این بودیم که مهران علیزاده مدام روی دروازه نوید برهانی حملاتی را انجام می‌داد ولی هر بار ناکام می‌ماند. یکی از نکات قوت این بازی، گزارش مزدک میرزایی و جو سالن بود. تماشاگران به قدری پرشور و هیجان بودند که حس می‌کردید در یک مسابقه‌ی واقعی قرار دارید البته، استرس و اهمیت این مسابقه به قدری زیاد بود که دو مسابقه دهنده به صورت کامل روی بازی خود متمرکز شده بودند. تا انتهای وقت قانونی بازی، تیم منچستر یونایتد و بایرن مونیخ به تساوی صفر بر صفر رسیدند اما در وقت اضافه اول، این نوید برهانی بود که با یک ضد حمله توانست دروازه منچستریونایتد را باز کند.

همیشه می‌گویند که اگر از موقعیت‌های خود در بازی فوتبال استفاده نکنید، قطعا گل خواهید خورد و در این بازی به خوبی شاهد این گفته بودیم. در ادامه نیز تمامی موقعیت‌های مهران علیزاده یکی پس از دیگری به در بسته خورد و در نهایت، نوید برهانی به واسطه‌ی تیم بایرن مونیخ، توانست قهرمان سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران در رشته فیفا شود. وی برنده جایزه پنج میلیون تومانی شد و در صورتی که سهمیه‌ای برای ایران در نظر گرفته شود، عازم مسابقات جهانی در پاریس خواهد شد. 

درآخر حسن کریمی قدوسی، مدیر بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌های، به همراه دکتر درویش پور، کاپ قهرمانی برهانی را تقدیم وی کردند.

چندی پیش نیز نشست خبری در مورد سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران در سالن برج میلاد با حضور حسن کریمی قدوسی و مدیرعامل شرکت مکعب برگزار شد که در جریان آن آمار جالبی در مورد این دوره از مسابقات ارائه شد که می‌توانید این گزارش را در زومجی مطالعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده