// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

باندل پلی استیشن 4 بازی NHL 18 معرفی شد

فاصله‌ی زیادی تا انتشار بازی NHL 18 باقی نمانده و سونی نیز به همین دلیل باندل مخصوص این بازی ورزشی را معرفی کرده است.

با توجه به اخبار بازی، طرفداران ورزش هاکی طی ماه جاری می‌توانند جدیدترین نسخه‌ از سری بازی ورزشی NHL را تجربه کنند. کمپانی سونی نیز به همین مناسبت، باندل مخصوص پلی‌استیشن 4 بازی NHL 18 را معرفی کرده است. این باندل در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) بصورت انحصاری در کانادا عرضه می‌شود.

با خرید باندل بازی NHL 18، نسخه‌ی کاملی از بازی را به همراه پلی‌استیشن 4 یک ترابایت و کنترلر Dualshock 4 دریافت می‌کنید. خرید این باندل، که با قیمت ۳۸۰ دلار عرضه می‌شود، فقط برای افراد مقیم کانادا ممکن است و اگر علاقه‌ی زیادی به تهیه‌ی آن دارید شاید مجبور شوید به کانادا سفر کنید!

بازی NHL 18 طی ماه جولای (تیر) با انتشار تیزری معرفی شد. چندی بعد نیز کمپانی الکترونیک آرتز ویژگی‌های گیم‌پلی و پیشرفت‌های آن نسبت به نسخه‌های قبلی را مشخص کرد. مانند بازی‌های دیگر الکترونیک آرتز، بازی NHL 18 نیز دارای ۳ نسخه‌ی مختلف است. نسخه‌ی معمولی بازی به شما اجازه می‌دهد که آن را در روز انتشارش تجربه کنید. با خرید نسخه‌‌های The Young Stars Edition و Deluxe Edition نیز علاوه بر تجربه‌ی NHL 18 سه روز زودتر از تاریخ انتشار، می‌توانید در بخش آنلاین بازی Hut Pack دریافت کنید.

بازی NHL 18 در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌اسیتشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. عکس‌ باندل پلی‌استیشن 4 این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

NHL 18 PS4 Bundle


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده