نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

عذرخواهی پیودی‌ پای از طرفدارانش به دلیل اظهارات نژادپرستانه

پیودی‌پای به‌دنبال اظهارات نژادپرستانه اخیر خود در جریان استریم بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، باری دیگر با انتشار ویدیویی از طرفدارانش عذرخواهی کرد.

یوتوبر مشهور، فلیکس جلبرگ سوئدی که همه او را با نام پیودی‌ پای می‌شناسند، به تازگی و در جریان استریم بازی PUBG اظهاراتی نژادپرستانه علیه سیاه‌پوستان ارائه داشته که با واکنش‌های زیادی، مخصوصاً از طرف شان وانامن سازنده بازی Firewatch رو به رو شده است. در پی این وقایع، به تازگی پیودی‌پای با انتشار ویدیویی در کانال رسمی خود در سایت یوتیوب، از طرفدارانش بابت اظهارات اخیر خود عذرخواهی کرده و گفته هیچ بهانه‌ای برای این‌کار من قابل قبول نیست.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

در این ویدیو که My Response نام دارد، پیودی‌پای توضیح کوتاهی پیرامون وضعیت به وجود آمده ارائه کرده و برای عذرخواهی از طرفدارانش و نیز کسانی که به آن‌ها توهین شده، گفته:

من به هیچ‌وجه قصد ندارم کار خود را توجیه کنم. چراکه هیچ بهانه‌ای برای کاری که انجام داده‌ام، پذیرفته نیست.

فلیکس جلبرگ هم‌چنین اضافه کرد:

از خودم ناامید شدم، چون به نظر می‌رسد از تجربه قبلی خود هیچ درسی نگرفتم.

همان‌طور که اطلاع دارید، چندی پیش بود که پیودی‌پای به انتشار ویدیویی با محتوای نژادپرستانه متهم شده بود و در نهایت نیز کار به فسخ قرارداد دیزنی با این یوتوبر مشهور انجامید.

از طرفی دیگر همان‌طور که اشاره کردیم اظهارات اخیر پیودی‌پای بیش‌ از همه به مذاق استودیو کامپو سانتو، سازنده بازی Firewatch خوش نیامده و این کمپانی با تنظیم شکایتی درخواست کرد تمامی ویدیوهای مربوط به بازی FireWatch از حساب کاربری این فرد حذف شود. علاوه بر این شان وانامان سازنده بازی Firewatch نیز پیودی‌پای را یک نژادپرست دوآتشه خواند و نیز از بازی‌سازان دیگر نیز درخواست کرد که در آینده با این فرد همکاری نکنند. به دنبال این درخواست کمپانی Simogo سازنده بازی Device 6 نیز خواهان حذف ویدیو مربوط به محصول خود از حساب کاربری پیودی‌پای شده است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده