نویسنده: سهند عباسپور
// دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

همکاری مایکروسافت و Chainsmokers برای ساخت ایکس باکس نورانی

همکاری مایکروسافت با برند‌ها و افراد سرشناس ادامه دارد و این‌بار نوبت به یکی از گروه‌های معروف موسیقی پاپ رسیده است که کنسولی مخصوص به خود تولید کند.

کمپانی مایکروسافت و گروه دی‌جی بسیار معروف دو نفره‌ی Chainsmokers که چند وقتی است حسابی صنعت موسیقی پاپ را شیفته‌ی خود کرده، با یکدیگر وارد همکاری شده و یک نسخه‌ی ویژه از کنسول ایکس باکس وان اس را ساخته‌اند که نورانی می‌شود! این اقدام بخشی از یک پروژه‌ی بزرگ‌تر است که مایکروسافت آن را کلید زده و برای تبلیغ کنسول‌هایش از افراد سر‌شناس و برند‌های معروف استفاده می‌کند.

با توجه به توضیحات وب‌سایت Xbox Wire، ایکس‌باکس ساخته‌ی Chainsmokers از یک پردازنده‌ی کوچک که از طریق درگاه یو‌اس‌بی قدرت لازم را می‌گیرد استفاده و صدا را به افکت‌های نورانی تبدیل می‌کند. روی بدنه این کنسول ۶۰ پیکسل وجود دارد، که نه‌تنها با نورانی کردن کنسول، آن را جذاب‌تر کرده، بلکه به گفته‌ی مایکروسافت جلوه‌ای سه‌بعدی نیز به کنسول خواهد داد.

ما با xbox@ همکاری کردیم تا این کنسول ایکس‌باکس وان اس خارق‌العاده را بسازیم. در یک توییت به ما بگویید چرا طراحی آن را دوست دارید تا بتوانید این کنسول را جایزه بگیرید!

توییت‌شده توسط Chainsmokers در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۱۷

در زیر قسمتی از مصاحبه‌ی مجله‌ی Rolling Stone را با این گروه، در مورد همکاری‌شان با مایکروسافت می‌خوانیم:

ما از کار کردن با ایکس‌باکس روی این پروژه و اینکه می‌توانیم موسیقی‌مان را به شیوه‌ای جدید، یعنی ترکیب کردنش با بهترین کنسول بازی دنیا، به زندگی مردم بیاوریم، واقعا هیجان‌زده‌ایم.

ما می‌دانستیم تیمی که با آن کار می‌کنیم کار جالبی انجام خواهد داد، اما وقتی برای اولین بار آن طرح خاص از ایکس‌باکس را دیدیم، خیلی بیشتر از آن‌چه که فکرش را می‌کردیم شگفت‌زده شدیم.

آرون گرینبرگ، رئیس بخش بازاریابی مایکروسافت هم اضافه کرد که این کنسول نظیر هیچ‌یک از کنسول‌هایی که این کمپانی تا به حال ساخته نیست و آن را یک اثر هنری واقعی خطاب کرد.

chainsmokers

مایکروسافت این کنسول را به‌طور رایگان جایزه می‌دهد و شما با دنبال کردن حساب کاربری Chainsmokers در توییتر و فرستادن توییتی با موضوع اینکه چرا از طراحی این کنسول خوشتان می‌آید، می‌توانید شانس خودتان را برای بردن این ایکس‌باکس نورانی یا به عبارتی اثر هنری (!) به خانه امتحان کنید. متن کامل قوانین این مسابقه را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

مایکروسافت کنسول‌های دیگری را هم با همکاری افراد سرشناس در صنعت‌ موسیقی، ورزش، تلویزیون، فشن، هنر و صد البته ستاره‌های هالیوودی خواهد ساخت و حداقل تعدادی از این پروژه‌ها همین امسال معرفی خواهند شد.

در حالی که ممکن است هیچ‌گاه دستتان به این کنسول‌های سفارشی و خاص نرسد، مایکروسافت آبان‌ماه (نوامبر) ایکس باکس وان ایکس را عرضه خواهد کرد؛ دستگاهی که لقب قدرتمند‌ترین کنسول تاریخ و کوچک‌ترین کنسولی که مایکروسافت تا به حال تولید کرده را یدک می‌کشد و قرار است در کنار ایکس‌باکس وان اس (شروع قیمت از حدود ۲۵۰ دلار) که به طور قابل توجهی ارزان‌تر از قیمت ۵۰۰ دلاری این کنسول است، به فروش برسد. قابل ذکر است که تمامی بازی‌ها و کنترلر‌هایی که شما هم‌اکنون روی ایکس‌باکس وان دارید با ایکس‌باکس وان ایکس نیز سازگاری کامل خواهند داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده