نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

احتمال انتشار نسخه‌های اول و دوم بازی Shenmue در قالب یک مجموعه

با توجه به لیست چند خرده‌فروشی، احتمالا دو نسخه اول سری Shenmue در قالب یک مجموعه برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شوند.

اولین نسخه از سری بازی‌های Shenmue در سال ۱۹۹۹ برای کنسول دریم‌کست منتشر شد و دنباله این بازی هم با نام Shenmue II در سال ۲۰۰۱ برای دریم‌کست و در سال ۲۰۰۲ برای اولین کنسول ایکس‌باکس در دسترس قرار گرفت. این بازی‌ها ساخته یو سوزوکی بودند که این روز‌ها در حال کار روی نسخه سوم Shenmue است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، چند خرده‌فروشی نسخه‌های اول و دوم این سری را در قالب یک مجموعه بازی لیست کرده‌اند. 

این مجموعه اولین بار در سایت خرده‌فروشی Alza (که متعلق به کشور چک است) رویت شد و پس از آن چند خرده‌فروشی در کشور اسلواکی هم این مجموعه را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان لیست کردند. هنوز هیچ اطلاعات خاصی در مورد این مجموعه در سایت این خرده‌فروشی‌ها ارائه نشده و فقط گفته شده که این مجموعه، شامل نسخه‌های اول و دوم بازی Shenmue خواهد بود. همچنین برخی از خرده‌فروشی‌ها قیمت بازی را ۵۰ یورو و برخی ۶۰ یورو اعلام کرده‌اند. تاریخ انتشار این مجموعه هم سال ۲۰۱۷ اعلام شده است. 

در حال حاضر سگا هیچ واکنشی به لیست شدن این مجموعه بازی ارائه نکرده است و باید منتظر اخبار بیش‌تر در این مورد بمانیم. از آنجایی که تمامی این خرده‌فروشی‌ها تقریبا در یک منطقه قرار دارند، ممکن است یک پخش‌کننده محلی اطلاعاتی را زودتر از موعد برای آن‌ها ارسال کرده باشید. با این حال تا زمانی که چیزی رسما توسط خود سگا اعلام نشده، نمی‌توان در مورد درست یا اشتباه بودن این مساله اظهارنظر کرد. 

نظر شما در مورد احتمال انتشار این مجموعه چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده