// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

نسخه جدید بازی مبارزه ای Lethal League با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Team Reptile با انتشار تریلری، بازی Lethal League Balze را که نسخه بعدی بازی Lethal League به شمار می‌رود، معرفی کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیوی هلندی تیم رپتایل (Team Reptile) نسخه بعدی بازی Lethal League را، که در سبک آرکید مبارزه‌ای طراحی شده است، با نام Lethal League Blaze معرفی کرد. نسخه جدید این بازی جهت عرضه در سال آینده برای پی سی و کنسول‌ها برنامه‌ریزی شده است.

به نقل از سازندگان، نسخه دوم این بازی شامل کاراکتر‌ها و حالت‌های بیشتری از نسخه اول آن می‌شود. همچنین در بخش بهبود‌ها نیز می‌توان به گرافیک بهتر و رزولوشن بالاتر اشاره کرد که گویا قرار است با داشتن محتوای اصلی، تجربه‌ای متفاوت و بهتر نسبت به نسخه اول برای کاربران به ارمغان آورد.

از بین کاراکتر‌های قابل بازی و جدید این پروژه می‌توان به Doombox اشاره کرد که در نسخه پیشین به‌عنوان باس در بازی حضور داشت. کاراکتر یاد شده در نسخه پیشین در حالت Challenge حضور داشت و به عنوان هفتمین کاراکتر قابل بازی، مطرح بود که البته به طور مخفی قابل تجربه بود. همچنین سازندگان تایید کردند که این بازی از یک الی چهار کاربر به‌طور همزمان و آنلاین نیز پشتیبانی می‌کند.

هنوز اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است، اما سازندگان خاطرنشان کردند که در ماه‌های آتی اطلاعات بیشتری از آن به اشتراک خواهند گذاشت. همچنین سازندگان برای گرد هم آوردن طرفداران این بازی سروری با نام Reptile Hidout در دیسکورد تشکیل داده‌اند که به نظر می‌رسد اطلاعات یاد شده پیرامون تیزر‌های مربوط به نسخه بتای محدود این بازی در آنجا فاش خواهد شد.

ضمنا در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Lethal League Blaze را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و در آن کاربران با پرتاب کردن انرژی به سوی یکدیگر، روند یک بازی مبارزه‌ای را پیش می‌بردند.

| |


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده