نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

نقشه بیابان بازی Playerunknown's Battlegrounds کوچکتر از نقشه اصلی نیست

استودیو Bluehole و برندن گرین اطلاعات جدیدی از نقشه بیابان بازی Playerunknown's Battlegrounds را به اشتراک گذاشتند.

جدا از یکسری اسکرین شات اولیه، عملا هیچگونه اطلاعات خاصی از نقشه بعدی که قرار است برای بازی Playerunknown's Battlegrounds عرضه شود در اختیار نداریم. استودیو Bluehole که سازنده این بازی آنلاین محسوب می‌شود گفته است که هنوز مدت زمان فراوانی تا عرضه این نقشه باقی مانده و ابتدا بسیاری از مشکلات بازی بایستی برطرف شوند. با این حال، به نظر می‌رسد بازیکنان می‌توانند منتظر نقشه‌های هم اندازه و به بزرگی نقشه اصلی بازی باشند.

در مصاحبه اخیر برندن گرین، خالق بازی با وب‌سایت یوروگیمر، وی اعلام کرد که نقشه بیابانی بازی ۸x۸ کیلومتر خواهد بود که هم اندازه با نقشه قابل بازی فعلی بازی محسوب می‌شود. استودیو Bluehole ابتدا قصد داشته نقشه را ۷۵ درصد کوچکتر از نقشه اولیه بسازد، اما برنامه خود را تغییر داده است. برندن در مصاحبه مذکور گفت:

برای ۱۰۰ بازیکن نقشه ۸x۸ منطقی‌تر است و هنگام ساخت حالت‌های سفارشی انعطاف پذیری بیشتری به ما خواهد داد. 

علاوه بر این، گرین به دیگر جنبه‌های نقشه بیابانی بازی هم اشاره کرد. این نقشه به اندازه نقشه اصلی آب نخواهد داشت، اما به یک رودخانه کوچک مجهز است و استودیو قصد دارد چند وسیله نقلیه کوچک را برای استفاده در رودخانه آماده کند. علاوه بر این، گرین با وجود اینکه افزودن شدن دوچرخه به بازی را تایید نکرد، اما گفت که استودیو Bluehole به تکنولوژی لازم برای خلق آن‌ها مجهز است.

می‌توانید بقیه این مصاحبه را در یوروگیمر بخوانید. در دیگر اخبار بازی Playerunknown's Battlegrounds، بازی به تازگی رکورد تعداد کاربر هم‌زمان استیم را شکسته و همچنین بازی Dota 2 را هم پشت سر گذاشته است. علاوه بر این، می‌توانید جدیدترین تصاویر نقشه بیابانی بازی را از اینجا مشاهده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده