نویسنده: سارا مرتضوی
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

بازی Playerunknown's Battlegrounds به صدر جدول استیم راه پیدا کرد

بازی Playerunknown's Battlegrounds بالاخره توانست با شکست دادن بازی Dota 2، برای مدت کوتاهی صدرنشین جدول استیم شود.

بازی پی سی Playerunknown's Battlegrounds از زمان انتشار خود تاکنون با استقبال گرمی از سوی طرفداران مواجه شده؛ به‌طوری که اخیراً تعداد کاربران هم‌زمان این بازی از مرز ۸۰۰ هزار کاربر در استیم عبور کرد و این بازی برای صدرنشینی جدول، تنها بازی Dota 2 را به عنوان رقیب در پیش رو داشت. حالا آن‌طور که در جدیدترین اخبار بازی به گوش می‌رسد، PUBG بالاخره توانست بازی محبوب و موفق کمپانی ولو یعنی Dota 2 را پشت‌سر بگذارد و عنوان پرکاربرترین بازی استیم را به خود اختصاص دهد.

طبق آمار و ارقام سایت استیم، روز گذشته بازی PUBG توانست با اختلاف چهل هزارتایی از بازی Dota 2 و با ثبت رکورد ۸۴۴ هزار و ۸۷۷ کاربر همزمان، به صدر جدول استیم راه پیدا کند. اگرچه این صدرنشینی برای ساخته‌ی برندن گرین و استودیو Bluehole زیاد طول نکشید و بازی Dota 2 بعد از مدت کوتاهی دوباره به جایگاه قبلی خود یعنی صدر جدول بازگشت، اما کماکان نمی‌توان منکر این دستاورد بی‌نظیر برای بازی Playerunknown's Battlegrounds شد؛ دستاوردی که به موجب آن برای مدتی هرچند کوتاه به صدرنشینی طولانی مدت بازی Dota 2 خاتمه داده شد.

PUBG

البته رکورد جدید بازی Playerunknown's Battlegrounds هنوز با بالاترین رکورد ثبت‌شده از بازی Dota 2 کمی فاصله دارد. همان‌طور که شاید اطلاع داشته باشید، بازی Dota 2 پیش از این توانست رکورد یک میلیون کاربر هم‌زمان در یک روز را به خود اختصاص دهد. هرچند از آن‌جایی که شاهد افزایش روزافزون تعداد کاربران بازی Playerunknown's Battlegrounds هستیم، شاید رسیدن به رکورد یک میلیونی بازی Dota 2 برای PUBG زیاد دور از انتظار نباشد. در عین حال از  این نکته نیز نباید غافل شد که بازی Playerunknown's Battlegrounds کماکان در حالت دسترسی پیش از موعد قرار دارد.

بازی Playerunknown's Battlegrounds از زمان انتشار تاکنون توانسته بیش از هشت میلیون نسخه به فروش برساند. این در حالی است که نسخه ایکس باکس وان بازی نیز در راه است و در گوشه و کنار خبرهایی از عرضه این بازی به‌روی کنسول پلی استیشن 4 نیز به گوش می‌رسد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده