نویسنده: علیرضا قاسمی
// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

ایبارا: PlayerUnknown’s Battlegrounds می‌تواند با ایکس باکس موفقیت بیشتری کسب کند

مایک ایبارا، نایب رئیس بخش بازی‌سازی ایکس‌باکس و ویندوز، گفته است که بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds با استفاده از منابع مایکروسافت، می‌تواند موفق‌تر شود.

در جدیدترین اخبار بازی، مایک ایبارا، نایب رئیس بخش بازی‌سازی ایکس‌باکس و ویندوز، در گفتگویی با VG247 اعلام کرده است که مایکروسافت می‌تواند با در اختیار گذاشتن منابعش برای بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، به موفق‌تر شدن این بازی کمک کند. 

PlayerUnknown’s Battlegrounds در حال حاضر تنها برای کاربران پی سی در دسترس است و عنوان بزرگ‌ترین بازی سال، فقط در یک پلتفرم را به نام خود ثبت کرده است و حتی در بحث تعداد کاربران آنلاین همزمان هم توانسته بازی موفق Dota 2 را پشت سر بگذارد

مایک ایبارا گفت: 

فکر می‌کنم توسعه‌دهندگان به ما مراجعه کنند تا کمک کنیم که بازی آن‌ها موفق‌تر شود. پس در مورد بازی‌هایی مانند بازی PUBG و بسیاری دیگر، زمانی که اعلام کنیم که انتشار این بازی‌ها بر عهده‌ی مایکروسافت است، بازاری فراهم خواهد شد تا تیم بزرگی از مایکروسافت، به صورت مستقیم با استودیو بلوهول روی PlayerUnknown’s Battlegrounds کار کنند و این بازی را بهینه‌سازی و در سریع‌ترین زمان ممکن جهت انتشار در ایکس‌باکس وان آماده کنند. 

PlayerUnknown’s Battlegrounds

در حال حاضر قرار است که PlayerUnknown’s Battlegrounds پیش از اتمام سال جاری میلادی برای ایکس باکس وان عرضه شود. 

مایک ایبارا پلتفرم‌های ویندوز و ایکس‌باکس را فرصتی برای توسعه‌دهندگان می‌داند تا بازی‌ها با تقاضای بیشتری مواجه شوند و به همین منظور، به بازی Minecraft به عنوان نتیجه‌ی همکاری موفقیت‌آمیز بین توسعه‌دهنده‌ی اصلی بازی و ناشری با منابع عظیم اشاره می‌کند. 

به گفته او:

ایکس‌باکس همواره به عنوان پلتفرمی برای کمک به موفقیت توسعه‌دهندگان، مطرح بوده است. ما در مایکروسافت از همه نوع ایده‌های توسعه‌دهندگانی که خواهان همکاری هستند، استقبال می‌کنیم. 

در بسیاری از موارد، توسعه‌دهندگان، یک بازی موفق در دست دارند که بعضا حتی از قابلیت‌های آن مطلع نیستند. در این‌باره می‌توان بازی Minecraft را که ناچ آن را منتشر کرده بود، نام برد. 

ما خواهان همکاری با توسعه‌دهندگان PlayerUnknown’s Battlegrounds هستیم و تمایل داریم که این بازی را تا جایی که در توان داریم، به موفقیت برسانیم. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده