// جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۳

بازی Final Fantasy XV میزبان رویدادی از Assassin's Creed خواهد شد

به زودی بازی Final Fantasy XV میزبان رویدادی از بازی Assassin's Creed خواهد شد.

با اینکه دنباله‌ای برای بازی Final Fantasy XV ساخته نخواهد شد ولی اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر این بازی، با به روزرسانی‌های متنوع و بسته‌های الحاقی، محتویات رایگان و پولی را به بازی اضافه خواهد کرد تا کاربران همیشه مواردی جدید برای تجربه در اختیار داشته باشند. در همین راستا به زودی یک آپدیت برای بازی Final Fantasy XV منتشر خواهد شد که در جریان آن، نوکتیس و تیم‌اش در قالب اساسین‌ها ظاهر خواهند شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در هفته‌ی آینده به روزرسانی برای بازی Final Fantasy XV عرضه می‌شود که در جریان آن شاهد رویداد Assassin's Festival خواهیم بود. در این رویداد بازیکنان به سراغ مینی گیم‌های متنوعی خواهند رفت و آیتم‌هایی از دنیای اساسینز کرید را به دست می‌آورند. همچنین اعلام شده که المان‌های معروف دنیای اساسین‌ها، نظیر Leap of Faith نیز در بازی قرار داده شده که درست در وسط شهر می‌توانید آن را انجام دهید.

رویداد اساسین Final Fantasy XV

رویداد اساسین Final Fantasy XV

از میان آیتم‌های در نظر گرفته شده نیز می‌توان به Medjay's Assassin's Robes برای چهار شخصیت بازی اشاره کرد. همچنین نوکتیس از طریق Dream Egg (آیتمی که در رویداد Moogle Chocobo Carnival آن را به دست می‌آوردید) می‌تواند لباس Master Assassin's Robes را به دست بیاورد. قطعا دیدن نوکتیس و دوستان‌اش در ظاهر اساسین‌ها آن هم در دنیایی فانتزی جالب است و شکل و شمایلی کاملا جدید به بازی بخشیده است.

رویداد Assassin's Festival در تاریخ ۹ شهریور ماه (۳۱ آگوست) در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت و تا تاریخ ۱۱ بهمن ماه (۳۱ ژانویه ۲۰۱۸) ادامه خواهد داشت. از آن‌جایی که این رویدادها برای کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در نظر گرفته شده، مشخص نیست که آیا کاربران پی‌سی نیز به این آیتم‌ها دسترسی خواهند داشت یا نه.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده