// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

دنباله بازی Final Fantasy XV ساخته نخواهد شد

هاجیمه تاباتا در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده که بعید است دنباله‌ای برای بازی Final Fantasy XV ساخته شود.

با وجود فروش و بازخوردهای خوب بازی Final Fantasy XV، ظاهرا دیگر شاهد نوکتیس و همراهان‌اش نخواهیم بود. اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی، اخیرا اعلام کرده‌ است که بعید است دنباله‌ای برای فاینال فانتزی 15 ساخته شود. اکنون تیم سازنده بیشتر روی ساخت محتویات کوچک‌تر برای بازی تمرکز کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy 15، در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده که ساخت یک دنباله‌ی کامل از نظر تیم سازنده بی‌معنی است و به عقیده‌ی وی، ساخت یک دنباله، برای مدتی هیچ محتویاتی را در اختیار مخاطبان قرار نمی‌دهد. وی در این‌باره می‌گوید:

اگر با ساخت یک دنباله، دنیای یک مجموعه یا آی‌پی را گسترش دهید، قطعا از جهاتی خوب است؛ ولی نکته‌ی بد قضیه اینجا است که برای انجام این کار مجبور هستید مدت زمانی طولانی را صرف آن کنید و در این مدت هیچ محتویات جدیدی در اختیار مخاطبان قرار داده نمی‌شود و امکان دارد عده‌ای بازی مورد نظر را کنار بگذارند.

در حال حاضر اسکوئر انیکس در حال کار روی محتویات کوچک‌تر نظیر بسته‌های الحاقی اپیزودیک برای بازی خود است. تا به حال از سه بسته الحاقی داستانی، بسته الحاقی گلادیو و پرومپتو عرضه شده‌اند و تنها بسته الحاقی ایگنیس مانده است و پس از آن، بخش چندنفره به بازی Final Fantasy XV اضافه خواهد شد. در ادامه هاجیمه تاباتا در مورد بخش چندنفره نیز صحبت‌هایی را انجام داد: (این نقل قول حاوی اسپویل است)

 

کاری که ما قصد انجام آن را داریم این است که ۱۰ سال ناپدید شدن شخصیت بازی را در انتهای داستان به نمایش بگذاریم. اگر می‌خواستیم در قالب نسخه‌ای فرعی این بخش را گسترش دهیم و در اختیار مخاطبان قرار بدهیم، کار برای ما بسیار دشوار می‌شد، اما به ادامه داشتن رابطه‌ی مخاطب با بازی کمک می‌کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده