نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۵

اطلاعات و تصاویر جدید بازی Biomutant توسط آمازون فاش شد

فروشگاه آمازون اطلاعات و تصاویر جدیدی را از بازی Biomutant که توسط کمپانی THQ Nordic در سبک اکشن نقش آفرینی جهان باز ساخته می‌شود، لو داد.

ماه گذشته بود که کمپانی THQ Nordic خبر داد در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 از دو بازی جدید رونمایی خواهد کرد که یکی از آن‌ها متعلق به یک مجموعه جدید خواهد بود. سپس روز گذشته یکی از آن دو بازی که اتفاقا یک مجموعه جدید بود توسط تبلیغات موجود در یک مجله آلمانی لو رفت. بازی Biomutant نام این بازی لو رفته بود و طبق تصاویر و توضیحات لو رفته، این بازی در سبک اکشن نقش‌آفرینی و با محوریت کونگ‌فو ساخته می‌شود. شخصیت اصلی این بازی یک موجود شبیه به راکون یا روباه انسان‌نما بود که در یک فضای پساآخرزمانی حضور داشت. و اما در جدیدترین اخبار بازی نوبت به آمازون رسیده تا اطلاعات جدیدی از بازی Biomutant لو بدهد.

اطلاعات جدید به لطف صفحه فروش بازی در آمازون فاش شده‌اند و جزئیات فراوانی در خود ندارند، اما باز هم اطلاعات پایه در مورد این بازی را که می‌توان گفت اکنون تقریبا تایید شده است، به اشتراک می‌گذارند. همچنین اولین اسکرین‌شات‌های مستقیم بازی هم توسط آمازون لو رفته‌اند. در ادامه این اطلاعات را بررسی خواهیم کرد:

بازی Biomutant یک بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان باز در جهانی پساآخرزمانی است که مبارزات هم‌زمان تن‌به‌تن، تیراندازی و قابلیت‌های جهش‌یافته را ارائه می‌دهد. به لطف سیستم متنوع و عمیق پیشرفت شخصیت و امکان کاوش در سه جهان ساخته‌شده به طور سیستماتیک، یک جهان زیرزمینی و یک منظومه شمسی کوچک به صورت پیاده، استفاده از ربات، بالون هوایی، جت اسکی و یوفو، بازی از ارزش تکرار بالایی برخوردار است. بازی Biomutant همچنین از یک سیستم شخصی‌سازی شخصیت و قابلیت‌های جهش به سبک بازی‌های MMO برخوردار است. وجود سیستم ساخت‌وساز و بیونیک به‌علاوه یک روایت تعاملی که بازیکنان می‌توانند داستان بقای خود را در یک جهان پرجنب و جوش و رنگارنگ خلق کنند، از دیگر ویژگی‌های این بازی هستند.

  • مبارزات هم‌زمان: ترکیبی، تن‌به‌تن، تیراندازی و استفاده از مهارت‌ها
  • امکانات شخصی‌سازی عظیم برای شخصیت بازی: بیونیک‌ها اعضای مصنوعی به شما می‌دهند، در حالی که قابلیت جهش تغییرات فیزیکی و قدرت‌های جدید را به دنبال دارند.
  • همراهان رباتیک: ربات‌های همراه زنده که امکان شخصی‌سازی آن‌ها وجود دارد.
  • وسایل نقلیه قابل راندن: ربات‌ها، جت اسکی و یوفو
  • سیستم ساخت‌وساز خلاقانه: امکان ساخت سلاح و تجهیزات

در کنار اطلاعات مذکور، آمازون تاریخ انتشار بازی را هم لو داده که مصادف با ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۱۰ دی ۹۷) است، با این حال بدون شک تاریخ مذکور به صورت تصادفی وارد شده است. در ضمن طبق اطلاعات لو رفته دیروز، بازی برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دست توسعه است. به احتمال بالا اطلاعات رسمی بازی در گیمزکام 2017 منتشر خواهد شد.

در پایان هم می‌توانید اسکرین‌شات‌های جدید بازی را تماشا کنید. در این تصاویر، شخصیت اصلی، برخی از محیط‌های بازی، دشمنان و باکس آرت رسمی بازی به چشم می‌خورند.

BioMutant

BioMutant


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده