نویسنده: علیرضا قاسمی
// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

تاریخ انتشار رسمی و پیش از موعد Madden NFL 18 تایید شد

تاریخ انتشار رسمی Madden NFL 18 برای ۳ شهریور تایید شد. هر چند روش‌هایی برای تجربه‌ی زودتر این بازی وجود دارد. 

تقریبا فصل مَدِن آغاز شده است؛ زمان باشکوهی از سال که بازگشت فوتبال آمریکایی را ندا می‌دهد. Madden NFL 18 نسخه‌ی مدن امسال خواهد بود که در تاریخ ۳ شهریورماه، برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. اما اگر نمی‌خواهید که منتظر بمانید، چندین راه برای تجربه‌ی زودتر این بازی وجود دارد. 

در جدیدترین اخبار بازی، وب‌سایت مدن نشان می‌دهد که این بازی یک هفته پیش از انتشار رسمی، در تاریخ ۲۶ مرداد به صورت آزمایشی از طریق سرویس EA Access روی ایکس‌باکس وان قابل دسترسی خواهد بود. دسترسی آزمایشی به بازی Madden NFL 17 فقط تا ۱۰ ساعت امکان‌پذیر بود، اما محدودتی برای نسخه‌ی جدید این بازی اعلام نشده است.

سرویس EA Access به صورت انحصاری در اختیار ایکس‌باکس وان است، اما این بدین معنی نیست که کاربران پلی‌استیشن از امکان تجربه‌ی پیش از انتشار رسمی این بازی محروم شده‌اند. راه دیگر دسترسی به بازی Madden NFL 18، پیش از عرضه‌ی رسمی، خرید نسخه‌ی G.O.A.T. Edition است. نسخه‌ی پریمیوم این بازی فوتبال حرفه‌ای، سه روز زودتر، یعنی در تاریخ ۳۱ مرداد روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 باز خواهد شد. نسخه‌ی G.O.A.T. Edition همراه با تعدادی پاداش برای حالت آلتیمیت تیم بازی، شامل بازیکن سطح الیت، یک پک یونیفورم، ۲۵۰۰ قرارداد و ۱۲ پک اسکوآد است. 

تصویر تام بریدی، کوارتربک تیم نیو انگلند پتریوتس، روی کاور Madden NFL 18 درج شده است. این دومین سال پیاپی است که تصویر یک بازیکن از تیم پتریوتس، روی جلد بازی مدن حک می‌شود. پیش از بریدی، عکس راب گرانکووسکی روی Madden NFL 17 درج شده بود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده