// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰

برنامه Insider مایکروسافت برای عموم کاربران در دسترس قرار گرفت

اخیرا مایکروسافت به همه‌ی بازیکنان این قابلیت را داده است تا آپدیت جدید ایکس‌باکس وان را زودتر از تاریخ عرضه‌اش تجربه کنند.

برنامه‌ی Insider مایکروسافت،‌ که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا آپدیت‌ها را زودتر از تاریخ انتشارشان تجربه کنند، هم‌اکنون در دسترس عموم قرار گرفته‌ است. قبلا فقط بازیکن‌های منتخب شبکه‌ی ایکس‌ باکس لایو می‌توانستند به ‌برنامه‌ی Insider پیوندند ولی از این به بعد همه‌ می‌توانند برای تست آپدیت‌ها زودتر از موعد در این برنامه شرکت کنند.

مایکروسافت، طی پستی در وبلاگش اعلام کرد که در حال ساده‌سازی ورود به برنامه‌ی Insider است. اعضای برنامه‌ی Insider علاوه بر دسترسی به آپدیت‌ های زودتر از موعد، می‌توانند بازی‌های آینده‌ی ایکس‌باکس را نیز تجربه کنند. این برنامه‌،‌ ۴ گروه مختلف نیز دارد که با به‌دست آوردن XP لازم در بخش Insider می‌توانید به گروه‌های بالاتر پیوندید. نام بعضی گروه‌ها از جمله دلتا و امگا نیز به رینگ ۳ و رینگ ۴ تغییر یافته است. گروه رینگ ۴ قابل دسترس برای‌ همه است و با رسیدن به سطح دوم Xbox Insider (و عضویت به مدت ۱ ماه یا بیشتر) می‌توانید به گروه رینگ ۳ پیوندید. پیش‌نیازهای گروه بتا نیز عضویت به مدت ۳ ماه یا بیشتر و رسیدن به سطح ۴ است. گروه آلفا نیز فقط مخصوص به بهترین اعضای ایکس‌باکس Insider است که توسط مایکروسافت به این گروه دعوت می‌شوند. مزایای بالاتر رفتن در این گروه‌ها، دسترسی زودتر به آپدیت‌ها است.

ارائه‌ی بازخورد مفید به مایکروسافت،‌ اصلی‌ترین نکته برای رفتن به گروه‌های بالاتر در برنامه‌ی Xbox Insider است. بالاترین گروه‌ها، بیشتر آپدیت‌های جدید را زودتر دریافت می‌کنند ولی این موضوع باعث خالی‌شدن حجم شما نیز می‌شود چرا که برخلاف افراد عادی، باید در بازه‌های زمانی کم آپدیت‌های جدید را دانلود کنید.

در آخر، مایکروسافت تایید کرد که در حال مذاکره با استودیوهای بازیسازی است تا نسخه‌ی تست بازی‌های بیشتری را به برنامه‌ی Insider بیاورد. بازی‌هایی که اخیرا به برنامه‌ی Insider اضافه شدند بازی Paladins و بازی Sea of Thieves هستند. برای عضویت در برنامه‌ی Insider فقط نرم‌افزار آن را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید.

از دیگر اخبار بازی می‌توان به اضافه‌ شدن نسخه‌ها قبلی بازی هیلو به سرویس Backwards Compatibility اشاره کرد هر چند که هنوز تاریخ‌ در دسترس قرار گرفتن این بازی‌ها مشخص نشده است. همچنین با توجه به صحبت‌های مایک ایبارا، نایب رییس ایکس‌باکس، قرار است سیستم اچیومنت‌های کنسول ایکس‌باکس وان با تغییرات گسترده‌ای روبرو شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده