// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

سیستم اچیومنت ایکس باکس وان با تغییرات گسترده روبرو خواهد شد

مایکروسافت اعلام کرد که به‌زودی سیستم اچیومنت‌های کنسول ایکس‌باکس وان به‌طور گسترده‌ای تغییر خواهد کرد.

همان‌طور که می‌دانید گیمراسکور در ایکس باکس وان به بازیکنان اجازه می‌دهد تا اچیومنت‌های خود را با دوستانشان مقایسه کنند. همین موضوع باعث می‌شود که در این سیستم مهارت بازیکنانی که وقت خود را فقط به بازی‌های خاصی اختصاص می‌دهند، مشخص نشود. در همین راستا، طی جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت تایید کرده‌ است که به‌زودی سیستم اچیومنت را طوری تغییر می‌دهد که دستاوردهای بازیکنان بهتر مشخص شوند.

مایک ایبارا، نایب رئیس برند ایکس باکس، طی مصاحبه‌ای درباره تغییرات سیستم اچیومنت ایکس‌باکس گفت:

سیستم اچیومنت‌‌ها با تغییرات گسترده‌ای روبه‌رو خواهد شد. ما در حال کار روی تغییری بزرگ‌تر و هدفمندتر برای نشان دادن دستاوردهای بازیکنان ایکس‌باکس هستیم.

ما می‌توانیم کارهای زیادی انجام بدهیم تا بازیکنان بتوانند بهتر وضعیت و گذشته‌ی بازی کردنشان را به دیگران نشان بدهند. برای مثال، فردی فقط بخش چندنفره‌ی هیلو 5 را در سطح حرفه‌ای انجام می‌دهد و شاید فقط دو هزار گیم اسکور داشته باشد. پس کسی نمی‌تواند با مشاهده‌ی اچیومنت‌هایش این موضوع را درک کند. این افراد بازی‌های مختلفی انجام نمی‌دهند، ولی جزو ۱۰ نفر اول بازی Halo 5 در جهان هستند.

ما در حال ساخت سیستمی بسیار بزرگ‌تر از گیمراسکور برای بازیکنان هستیم تا بتوانند بهتر تاریخچه‌ی بازی‌کردنشان و اینکه چگونه بازیکنی‌ هستند را نشان بدهند.

ایبارا اطلاعات زیادی از این سیستم و چگونگی کارکردش را مشخص نکرد، ولی در هر صورت، این اطمینان را به بازیکنان داد که سیستم‌ جدید اچیومنت‌ها جایگزین سیستم قدیمی گیمراسکور نمی‌شود و فقط آن را کامل می‌کند.

تنها تغییری که قرار است در ایکس‌باکس وان رخ بدهد، گیمراسکور نیست؛ بلکه آپدیت جدیدی نیز در آینده برای این کنسول منتشر ‌می‌شود. این آپدیت، که امسال منتشر می‌شود، صفحه‌ی اصلی کنسول ایکس‌باکس را در راستای دو فاکتور سرعت و شخصی‌سازی بیشتر تغییر خواهد داد.

کنسول بعدی خانواده‌ی ایکس‌باکس، ایکس باکس وان ایکس خواهد بود که به گفته‌ی مایکروسافت، قوی‌ترین کنسول تاریخ است. همچنین کسانی که در نمایشگاه گیمزکام امسال شرکت می‌کنند،‌ شانس این را خواهند داشت که کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را تجربه کنند. علاوه بر شانس تجربه‌ی این کنسول، مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام برنامه‌های دیگری از جمله رویدادها و نمایش‌های زنده نیز خواهد داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده