// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

سازنده Playerunknown's Battlegrounds از بازی بعدی خود می‌گوید

سازنده‌ی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این روزها، یعنی Playerunknown's Battlegrounds، طی مصاحبه‌ی جدیدش درباره‌ی سبک باز‌ی‌ بعدی‌اش صحبت‌‌هایی کرده است.

همان‌طور که می‌دانید، با توجه به اخبار بازی، بازی Playerunknown's Battlegrounds جزو محبوب‌ترین بازی‌های این روزها شده است؛ ولی سازنده‌ی این بازی، برندن گرین، فقط به Playerunknown's Battlegrounds فکر نمی‌کند و ایده‌هایی درباره پروژه‌ی بعدی‌اش نیز دارد. شاید خیلی زود باشد تا درباره‌ی پروژ‌ه‌ی بعدی برندن گرین صحبت کنیم، ولی او در مصاحبه‌ی جدیدش گفته است که می‌خواهد بعد از تجربه‌ی ساخت بازی در سبک Battle Royale، که قبل از انتشار Playerunknown's Battlegrounds در انحصار بازی H1Z1 بود، به سراغ سبک بقا نیز برود. صحبت‌های برندن گرین را در زیر می‌خوانید:

 من همیشه می‌خواستم یک بازی در سبک بقا بسازم. با اینکه به ماد Dayz و همچنین بازی Dayz Standalone علاقه دارم، ولی تصور من از سبک بقا با این بازی‌ها متفاوت است. من بازی‌هایی می‌سازم که خودم به تجربه کردنشان علاقه داشته باشم و به همین دلیل شروع به ساخت یک بازی در سبک Battle Royale کردم. امیدوارم بقیه‌ی مردم نیز به تجربه‌ی بازی آینده‌ام علاقه داشته باشند. همان‌طور که شما هم می‌دانید با توجه به موفقیت Playerunknown's Battlegrounds، فشاری روی من برای موفقیت بازی بعدی‌ام نیست.

در ادامه‌ی مصاحبه‌، گرین از Playerunknown's Battlegrounds به عنوان یک سرویس و نه یک بازی معمولی یاد کرد. او همچنین اضافه کرد که بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که استودیوی Bluehole تا سال‌ها این بازی را پشتیبانی کند. ادامه‌ی صحبت‌های گرین را در زیر می‌خوانید:

ما بازی نمی‌سازیم، بلکه در حال ساخت یک سرویس هستیم . پس امیدواریم که بتوانیم تا ۵ یا شاید هم ۱۰ سال آینده به ساخت و بهبود Playerunknown's Battlegrounds ادامه بدهیم. این بازی برای ما محصولی نیست که آن را منتشر کنیم و سپس دیگر روی آن کار نکنیم. برای مثال،‌ هر سال نگاهی به Playerunknown's Battlegrounds می‌اندازیم و با توجه به نکته‌هایی که در آن یک سال آموخته‌ایم، کل محیط بازی را دوباره طراحی می‌کنیم تا کمی آن را بهبود بدهیم.

استودیوی بلوهول هم‌اکنون در حال ساخت دو نقشه‌ی جدید برای بازی Playerunknown's Battlegrounds است. با توجه به بزرگی و پیچیدگی این نقشه‌ها احتمالا چند ماه تا انتشار آن‌ها فاصله داریم.

Playerunknown's Battlegrounds اخیرا بسیار محبوب شده‌ است. چندی پیش مشخص شد که این اثر با پشت سر گذاشتن بازی Counter Strike: Global Offensive به جایگاه دومین بازی استیم از نظر تعداد بازیکنان همزمان رسیده است. (بازی Dota 2 در رتبه‌ی اول قرار دارد) نسخه‌ی Early Access بازی هم‌اکنون روی استیم قابل بازی است و بازیکنان ایکس باکس وان نیز می‌توانند امسال منتظر انتشار بازی Playerunknown's Battlegrounds برای کنسولشان باشند، ولی هنوز نسخه‌ی پلی استیشن 4 تایید نشده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده