نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

عبور تعداد بازیکن همزمان بازی Playerunknown's Battlegrounds از مرز ۵۰۰ هزار نفر

اخیرا تعداد کاربران همزمان بازی Playerunknown's Battlegrounds از مرز ۵۰۰ هزار نفر عبور کرده است. 

بازی Playerunknown's Battlegrounds یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی حال حاضر است و با اینکه هنوز در فاز Early Access قرار دارد، اما توانسته فروش بسیار خوبی را تجربه کند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که تعداد کاربران همزمان این بازی از مرز ۵۰۰ هزار نفر عبور کرده است. علاوه بر این، در چند روز گذشته، یک‌بار تعداد کاربران همزمان این بازی حتی از Counter-Strike: Global Offensive نیز بیش‌تر شد و Playerunknown's Battlegrounds از حیث تعداد کاربران همزمان برای مدتی در رتبه دوم چارت استیم، پس از بازی Dota 2، قرار گرفت. 

علاوه بر این، بیش‌ترین تعداد کاربر همزمانی که بازی Playerunknown's Battlegrounds تا به الان داشته، ۵۲۳ هزار نفر اعلام شده است و این در حالی است که بیش‌ترین تعداد کاربر همزمانی که بازی CS: GO تا به امروز داشته، ۵۴۶ هزار نفر است و بعید نیست که در آینده، شاهد رسیدن Playerunknown's Battlegrounds به این رکورد نیز باشیم. 

طبق اعلام سایت استیم اسپای، بازی Playerunknown's Battlegrounds پس از انتشار در حالت Early Access، تا به امروز ۶.۲ میلیون نسخه فروش داشته است. نسخه نهایی این بازی قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ منتشر شود و همچنین در اواخر سال ۲۰۱۷، کاربران ایکس باکس وان نیز قادر به تجربه ساخته استودیو بلوهول خواهند بود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده