// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰

انویدیا قصد اضافه کردن GameWorks به بازی Evolve را دارد

انویدیا در حال کار با استودیوی ترتِل راک (Turtle Rock) برای اضافه کردن امکان GameWorks به بازی Evolve است تا گرافیک این بازی بهینه‌سازی شود. با زومجی همراه باشید.
هنوز دقیقا مشخص نیست که انویدیا چه مواردی را قراراست در بروزرسانی جدید اضافه کند. امیدواریم امکانات اضافه شده بهترین عملکرد را از نظر بصری و تنظیماتی برای بازیکنان Evolve داشته باشد. البته این به این معنی نیست که Evolve هم‌اکنون خوب نیست. بازی اول شخص تیراندازی Evolve با موتورگرافیکی قدرتمند CryEngine ساخته شده است و هم اکنو‌ن انویدیا قصد دارد تا با استفاده از موتورگرافیکی بازی پتانسیل کامل آن را آزاد کند.
ما در حال کار با 2K و استودیوی ترتل راک  هستیم تا کاری کنیم که Evolve روی رایانه‌های شخصی عالی کار کند. بازی در حالت 4K‌ فوق‌العاده به نظر می‌رسد. این بازی بدون مشکل با انویدیا DSR کار می‌کند و قابل استریم برروی انویدیا شیلد است. ما در همکاری نزدیک با تِرتل راک هستیم تا امکانات GameWorks را به Evolve در آینده اضافه کنیم.
NVIDIA Dynamic Super Resolution  (رزولویشن فوق‌العاده‌ی پویا) یا به اختصار  NVIDIA DSR تکنولوژی است که به شما تصاویری با کیفیت 4K در مانیتور‌های 1080p را می‌دهد . NVIDIA GameWorks کتابخانه‌ای از افکت‌ها است که به تمامی سازندگان این امکان را می‌دهد تا از افکت‌های فوق‌العاده در هر موتورگرافیکی استفاده کنند. این ابزار به شما امکان داشتن رندر بهتری از صورت‌ها می‌دهد. پشتیبانی TXAA و HBAO+، رندر مو  قابل مقایسه با ای‌ام‌دی TressFX، انجام فیزیک بهتر و به عنوان ابزاری بهتر برای افکت‌های زیبا و آتش‌های واقعگرایانه‌تر استفاده می‌شود. TressFX 3.0 یک تکنولوژی گرافیکی و مرتبط با فیزیک در بازی است که این امکان را در اختیار سازندگان بازی قرار می‌دهد تا بتوانند موهای شخصیت بازی را با جزئیات طبیعی و کامل به نمایش بگذارد. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده