سانتا مونیکا: The Order: 1886 مرزهای تازهای را برای گرافیک بازیهای ویدیویی خلق کرد
اگرچه بازی The Order: 1886 به دلیل صحنههای سینمایی و QTE های زیاد مورد استقبال برخی از گیمرها واقع نشد، اما تمام کاربرانی که این بازی را تجربه کردند به ستایش گرافیک بسیار زیبای آن پرداختند. در این میان مدیر بخش تکنولوژی استودیو سانتا مونیکا هم به انجام این کار پرداخته و اظهار داشت که گرافیک The Order: 1886 مرزهای تازهای را برای گرافیک بازیهای ویدیویی خلق کرده است. با زومجی همراه باشید.
تبلیغات
زمانی که نام سری God Of War میآید، نام دیوید جِفی، کوری بارلوگ و شَنون اِستاداِستیل، خالق و کارگردان این سری و مدیر سانتا مونیکا به ذهن علاقهمندان خطور میکند. اما در پشت صحنه افرادی مانند تیم ماس، مدیر بخش تکنولوژی سانتا مونیکا هم قرار دارند که مسئول خلق گرافیک این بازیها هستند. در حال حاضر ماس و سانتا مونیکا در حال ساخت نسخهی جدید سری بازیهای God Of War است و اگر با سابقهی آنها آشنا باشید، حتما میدانید با هر نسخهی جدید این سری، تیم آنها مرزهای گرافیکی فنی و هنری را یک قدم به جلو برده است. حال ماس با گرافیک بازی The Order: 1886 چالش بزرگی را رو به روی خود میبیند. وی امروز در حسابشخصی خود گفت:
امشب سرانجام The Order: 1886 را بازی میکنم. بدون شک گرافیک بازی مرزهای جدیدی را برای گرافیک بازیهای رایانهای خلق کرده است و دوشنبه من و تیمم در این رابطه بحث خواهیم کرد.
زمانی که یکی از طرفداران از ماس خواست زیاد خود را دچار دردسر نکند، وی گفت:
بدون چالش هیچ کاری هیجان ندارد.
داغترین مطالب روز