نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۵

نسخه‌ی جدید سری بازی‌های Rock Band در دست تولید است

براساس گزارشاتی که توسط وبسایت بلومبرگ منتشر شده، نسخه‌ی جدید سری بازی‌های Rock Band برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دست تولید است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
استودیو هارمونیکس، خالق سری بازی‌های Rock Band پس از گذشت ۲۱ ماه، اخیرا بسته‌ی الحاقی جدیدی را برای بازی Rock Band 3 منتشر کرده و منبع مورد نظر اعلام کرده هدف آن‌ها از انجام این کار زنده‌کردن دوباره‌ی این سری است. موسیقی‌هایی با نام Arctic Monkeys, Avenged Sevenfold و Foo Fighters به همراه Tenacious D's Rize Of The Fenix و Weezer's Back to the Shack اخیرا به لیست موسیقی‌های بازی Rock Band 3 افزوده شده است. هارمونیکس همچنین طی هفته‌های اخیر نظرسنجی‌ای را هم برای ساخت نسخه‌ی بعدی Rock Band منتشر کرده بود و نظرات طرفدارات را برای ساخت نسخه‌ی بعدی این بازی جویا شده بود. سخنگوی هارمونیکس در رابطه با این شایعات گفت:
از واکنش طرفداران نسبت به آخرین بسته‌ی الحاقی منتشرشده هیجان‌زده هستیم و فرضیه‌های مردم برای آینده‌ی این سری هم خبر خوشحال‌کننده‌ای است. درحالی که هیچ چیزی را برای معرفی نداریم، هرماه صدها هزار بازیکن سری بازی‌های Rock Band را بازی می‌کنند. علاقه‌ی مردم نسبت به این سری نشان می‌دهد موسیقی‌های راک هنوز زنده هستند و ماهم همیشه اعلام کردیم در بهترین زمان به این سری بازخواهیم گشت.
در سال ۲۰۰۸ حدود ۱۸ درصد از فروش کلی نرم‌افزار به صورت فیزیکی در آمریکا را سری Rock Band به خود اختصاص داده بود، اما در حال‌حاضر فروش این سری کمتر از یک درصد شده است. آیا هارمونیکس می‌تواند این سری را به روزهای اوج خود بازگرداند؟‌زمان پاسخگوی این سوال خواهد بود. آخرین نسخه‌ی ساخته شده از سری بازی‌های Rock Band در سال ۲۰۱۲ با نام Rock Band Blitz منتشر شد. منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده