// شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

آخر هفته Titanfall 2 را رایگان تجربه کنید

بازیکنانی که به تجربه‌ی Titanfall 2 علاقه دارند، می‌توانند از تاریخ ۲۸ جولای (۶ مرداد) به مدت سه روز این بازی را به رایگان امتحان کنند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، بخش مولتی‌پلیر و همچنین نمونه‌ای از بخش تک‌نفره‌ی بازی Titanfall 2 از ۶ مرداد به مدت ۳ روز رایگان خواهد شد. علاوه بر رایگان شدن بازی Titanfall 2، این آخر هفته می‌توانید با بازی کردن مدهای مختلف بازی دو برابر حالت عادی تجربه به‌دست آورید. رویداد Double XP (تجربه‌ی دوبرابر) تا ۹ مرداد برقرار خواهد بود.

بازیکنان پلی‌استیشن 4 نیز می‌توانند در تخفیف جدید سونی نسخه‌ی معمولی بازی را با قیمت ۲۰ دلار تهیه کنند.  نسخه Deluxe بازی تایتان فال 2 نیز با قیمت ۲۵ دلار در فروشگاه سونی قابل خرید است و این تخفیف تا ۱۰ مرداد ادامه دارد. همچنین چندی پیش‌، الکترونیک آرتز تایید کرده بود که Titanfall 2 قبل از ماه سپتامبر (شهریور-مهر) به Origin Access و EA Access اضافه می‌شود.

این هفته‌ بسته‌ی الحاقی جدیدی برای بازی Titanfall 2 با نام Operation Frontier Shield منتشر شد. این بسته‌ی الحاقی، علاوه بر چند مپ، بخش جدیدی را با نام Frontier Defense به بازی اضافه می‌کرد که طی آن بازیکنان باید با گروه‌های در حال افزایش دشمن‌، مبارزه کنند. بسته‌ی الحاقی Operation Frontier Shield هم‌اکنون به رایگان برای دانلود قرار گرفته‌ است. همچنین استودیوی سازنده‌ی تایتان فال 2، یعنی ریسپاون، علاوه بر این چند Warpaint برای اسلحه‌ها و تایتان‌های بازی در نظر گرفته که می‌توانید آن‌ها را در مدت محدودی خریداری کنید. این وارپینت‌ها، بعد از استفاده به قدرت اسلحه و تایتان‌هایتان می‌افزایند.

چند بازی بزرگ دیگر را نیز این هفته می‌توانید به رایگان روی پلتفرم‌های مختلف تجربه کنید. برای مثال اعضای گلد ایکس‌باکس لایو می‌توانند Diablo III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition را تا ۳۱ جولای بازی کنند در حالی بخش مولتی‌پلیر بازی Call of Duty: infinite Warfare تا ۹ مرداد در استیم رایگان خواهد بود. بتای عمومی بازی بعدی کلیف بلزینسکی، Lawbreakers، نیز هم‌اکنون قابل تجربه است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده