نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

آخر هفته بازی Diablo 3 را با ایکس باکس وان رایگان بازی کنید

بازیکنان ایکس‌باکس وان هم‌اکنون می‌توانند Diablo III را به مدت سه روز به رایگان بازی کنند.

بازیکنان ایکس باکس وان به دنبال بازی جدیدی هستند تا این آخر هفته‌ی خود را با آن بگذرانند. از امروز اعضای ویژه و طلایی ایکس باکس لایو می‌توانند بازی Diablo III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition را به طور رایگان بازی کنند.

بسته Reaper of Souls اولین بسته الحاقی است که برای بازی دیابلو 3 منتشر شده است. علاوه بر قابلیت‌ها و استعدادها و همچنین محتویات جدید، در این نسخه کلاس شخصیت Crusader هم اضافه شده است. همچنین در این بازی قابلیت Adventure هم افزوده شده که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا آزادانه در نقشه پرسه بزنند و هرچیزی را می‌خواهند شکار کنند. صاحبان ایکس‌باکس وان با دانلود این نسخه قادر خواهند بود تا از تمام حالت‌های مبارزه برای بازی استفاده کنند و همچنین می‌توانند حالت ماجراجویی یا Adventure را که در بالا ذکر شد، به‌تنهایی یا در قالب محلی و آنلاین بازی کنند.

بازی Diablo 3

بازیکنان ایکس‌باکس وان تا ساعت ۲۳:۵۹ روز ۳۱ جولای به وقت پی‌تی (ساعت ۱۱:۳۰ صبح سه‌شنبه ۱۰ مرداد به‌وقت ایران) می‌توانند Diablo III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition را به‌رایگان بازی کنند. اگر شما از این بازی لذت ببرید و قصد خرید آن را داشته باشید می‌توانید این بازی را از فروشگاه ایکس‌باکس با قیمت ۶۰ دلار که با تخفیف ۳۵ درصدی به ۳۹ دلار رسیده است خریداری کنید. همچنین مجموعه Eternal Collection هم شامل بسته جدید Rise of the Necromancer است که در آن کلاس‌های Necromancer مورد علاقه بازیکنان از بازی دیابلو 2 اضافه شده است. 

بازی Diablo 3 به طور رسمی برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۲ و برای PS3 و ایکس باکس 360 در سال بعد منتشر شد. نسخه The Ultimate Evil هم در سال ۲۰۱۴ برای PS4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد که امتیاز ۹/۱۰ گیم‌اسپات را از آن خود کرد. همچنین بسته‌ی The Rise of the Necromancer هم ماه پیش عرضه شد که به آن نام «یک بسته فوق‌العاده که یکی از بهترین و لذت‌بخش‌ترین کلاس‌ها را به فهرست بازی اضافه می‌کند» را دادند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده