نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

آپدیت بازی Friday The 13th برای ایکس باکس وان منتشر شد

جدیدترین آپدیت بازی Friday The 13th برای ایکس‌باکس وان برخی از مشکلات فراوان این نسخه را برطرف می‌کند.

بازی Friday The 13th از زمان عرضه تاکنون با مشکلات نسبتا فراوانی دست و پنجه نرم کرده است، اما در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم نسخه ایکس باکس وان این بازی ترسناک آپدیت جدیدی دریافت کرده که امید می‌رود مشکلات فراوان این نسخه را برطرف کند. استودیو IllFonic و کمپانی گان مدیا اعلام کردند که جدیدترین آپدیت بازی Friday The 13th هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان قابل دانلود است.

طبق بیانیه مشترک دو کمپانی مذکور، استودیو IllFonic به طور چشمگیری آمار کرش کردن بازی را کاهش داده و بسیاری از باگ‌های موجود در نسخه ایکس‌باکس وان را برطرف کرده است. در ادامه سازندگان بابت تاخیر در عرضه این آپدیت از بازیکنان عذرخواهی کرده و گفته‌اند معتقدند که این آپدیت تا حد زیادی شرایط قابل بازی بودن بازی را افزایش می‌دهد و نسخه ایکس‌باکس وان را به سطح دیگر پلتفرم‌ها می‌رساند.

در جزئیات این آپدیت، فهرست باگ‌های اصلاح‌شده بازی آمده که بیشتر آن‌ها مربوط به سیستم Matchmaking و کرش‌ها هستند. علاوه بر این، مشکل حافظه ایکس‌باکس وان هم برطرف شده که مانع عرضه آپدیت قبلی برای این کنسول شده بود. برای مشاهده جزئیات کامل این آپدیت، به اینجا مراجعه کنید.

ماه گذشته، گان مدیا برای جبران مشکلات بازی، اولین محتوای دانلودی بازی را به صورت رایگان منتشر کرد. قرار است حالت تک‌نفره بازی به صورت رایگان در تابستان جاری منتشر شود.

منتقدان در بررسی بازی Friday The 13th به عرضه ضعیف این بازی ترسناک اشاره کرده‌اند. محتوای محدود و عملکرد فنی ضعیف بازی به خصوص در کنسول‌ها از بزرگترین مشکلات آن عنوان شده و به نظر می‌رسد سازندگان انتظار تعداد بازیکنانی را که روز اول به سرورهای بازی متصل شده‌اند نداشتند. تمامی این مشکلات موجب نارضایتی بازیکنانی شد که انتظار یک محصول کامل را از بازی داشتند. بازی Friday The 13th پتانسیل بالایی دارد، اما در شرایطی ناتمام و ناقص عرضه شده که بدون شک به عملکرد بازی لطمه خواهد زد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده