// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۲

بازی Friday The 13th: The Game از مشکلات سرور رنج می برد

ظاهرا بازی Friday The 13th: The Game در ابتدای عرضه خود از مشکلات مربوط به سرور رنج می‌برد.

بالاخره بازی Friday The 13: The Game برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان روانه بازار شد؛ ولی به نظر می‌رسد هواداران نسخه پی‌سی آن‌چنان تجربه خوبی را در روز اول عرضه کسب نکرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی در انجمن ردیت و استیم پست‌هایی در ارتباط با مشکلات مربوط به سرور و دیتابیس بازی زده شده است. گویا تعدادی از کاربران با مشکل اتصال به سیستم پارتی بازی روبه‌رو شده‌اند و عده‌ای دیگر کلا نمی‌توانند به بخش آنلاین و چندنفره بازی متصل شوند. نکته جالب این پست‌ها این است که در عرض دو ساعت تقریبا ۸۰۰ نظر را به خود اختصاص داده‌اند! 

در ادامه استودیو گان مدیا (Gun Media)، سازنده بازی Friday The 13th: The Game، از طریق حساب‌کاربری خود در توییتر اعلام کرده است که از مشکلات بازی باخبر است و توسعه‌دهندگان در حال پیدا کردن راهی برای رفع کردن آن‌ها هستند. آن‌ها بر این عقیده هستند که مشکلات مربوطه به خاطر ازدحام بیش از حد کاربران و هجوم آن‌ها به سوی بازی است. همچنین نکته جالب دیگر این است که مشکلات ذکر شده همگانی نبوده و تعدادی از کاربران پی‌سی این بازی به راحتی توانسته‌اند به بخش چندنفره متصل شوند و بازی کنند. 

مدتی بعد تیم سازنده یک پست در صفحه کیک‌استارتر خود فرستاد که بنا به آن تعدادی از مشکلات بازی را شناسایی کرده و در حال رفع آن‌ها است. گان مدیا در ارتباط با مشکلات مربوط به سرور و متصل نشدن به بخش آنلاین هم اعلام کرد:

در حال حاضر هزاران نفر از بازیکنان در حال تلاش هستند تا به سرورهای بازی متصل شوند و از این‌رو سرورهای ما از دسترس خارج شده‌اند. سرورها می‌توانند آنلاین شوند؛ ولی امکان دارد باز هم شاهد آفلاین شدن‌شان باشیم. ما باید بارگیری سرورها را مدیریت و سرورهای بیشتری را برای بازی راه‌اندازی کنیم. اگر بار دیگر با پیغام خطای سرور مواجه شدید، به انجام مسابقات Private بپردازید. اگر دوستی برای بازی کردن در اختیار ندارید، با مراجعه به انجمن بازی در استیم می‌توانید با اشخاص دیگر آشنا شوید و به بازی کردن بپردازید. 

در ادامه به طور دقیق گفته شده که فعلا در مناطق استرالیا و اروپا سرورهای بیشتری راه‌اندازی شده است تا کاربران بتوانند به راحتی به تجربه بازی بپردازند و لذت ببرند. همچنین گفته شده که نگران پیشرفت‌ها و لول خود نباشید؛ زیرا پیشرفت شما پاک نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده