نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

نسخه ویژه Call Of Duty: WW2 همراه با کوله پشتی رونمایی شد

گویا کمپانی اکتیویژن بسته‌ی مخصوصی را برای بازی Call Of Duty: WWII در نظر گرفته که به زودی عرضه خواهد شد.

مدتی قبل کمپانی اکتیویژن جزئیات دو نسخه ویژه‌ای را که برای بازی Call Of Duty: WW2 عرضه می‌کند اعلام کرد. به نظر می‌رسد که حداقل یک نسخه دیگر هم برای فروش در نظر گرفته شده است که می‌توان گفت در میان این نسخه‌ها گران‌ترین است.

سایت بست بای بسته‌ی ویژه‌ای از بازی CoD: WWII را به قیمت ۱۶۵ دلار فهرست کرده است؛ هرچند این محصول هم‌اکنون به دلیل نامعلومی تخفیف خورده و ۱۵۰ دلار شده است. این بسته شامل یک نسخه از بازی، Season Pass آن، یک پوستر با تصویر صورت یک زامبی در هر دو طرف آن و یک کوله‌پشتی است. این کیف دارای بندی است که شما علاوه بر کوله‌پشتی، می‌توانید از آن به‌عنوان کیف رو دوشی هم استفاده کنید. این کوله‌پشتی دکمه‌های آهنربایی هم دارد تا درِ آن به خوبی بسته شود. اکتیویژن هنوز به طور رسمی این نسخه از بازی را معرفی نکرده است و معلوم نیست که خود سایت Best Buy این بسته ویژه را تدارک دیده یا قرار است بعدا به صورت رسمی معرفی شود. همچنین مشخص نیست که چند عدد از این نسخه محدود در نظر گرفته شده است.

علاوه بر نسخه‌های استاندارد دیجیتالی و فیزیکی بازی، حداقل دو بسته دیگر از بازی WW2 وجود دارد. یکی از آنها نسخه The Digital Deluxe است که شامل خود بازی، سیزن پس بازی Call Of Duty: WWll و محتویاتی نامشخص می‌شود و با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد. همچنین فروشگاه گیم‌استاپ به طور اختصاصی نسخه Pro را تدارک دیده و به فروش می‌رساند که شامل یک قاب استیل‌بوک، Season Pass و محتویات دیگر است. پیش‌خرید هرکدام از این نسخه‌ها به شما اجازه دسترسی به نسخه بتای محدود را می‌دهد که هنوز جزئیات آن اعلام نشده است. همچنین با پیش‌خرید هر یک از این نسخه‌ها شما یک اسکین اسلحه جهت استفاده در حالت زامبی، پاداش خواهید گرفت

بازی Call Of Duty: WW2 در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود. درباره اینکه این نسخه‌های ویژه قابل اجرا روی هر پلتفرمی هست یا خیر، هنوز هیچ اطلاعاتی در دست نیست.

نسخه ویژه بازی Call Of Duty: WW2


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده