نویسنده: یونس بهرامی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

سه بازی جدید به سرویس Backward Compatibility ایکس باکس وان افزوده شد

بازی Red Faction: Armageddon و دو بازی آرکید دیگر را با سرویس Backward Compatibility روی ایکس‌باکس وان خود تجربه کنید. 

اضافه کردن بازی‌های جدید به سرویس Backward Compatibility مدتی به‌آرامی جلو می‌رفت، اما اخیرا کمپانی مایکروسافت سه بازی جدید را به این سرویس اضافه کرده است که اکنون روی ایکس باکس وان قابل بازی هستند و یکی از آن‌ها را هم شاید به‌زودی به صورت رایگان دریافت کنید. 

بازی Red Faction: Armageddon یکی از سه بازی اضافه شده به این سرویس است. Armageddon آخرین نسخه‌ی ساخته‌شده از سری بازی‌های Red Faction بود که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد و از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن، میزان تخریب‌پذیری بالای بازی بود و بازیکن توانایی داشت تا اکثر اشیایی را که در محیط می‌بیند تخریب کند. اگر هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اید، به‌زودی می‌توانید یک نسخه‌ی رایگان بازی را به‌طور دیجیتالی دریافت کنید؛ البته اگر مشترک سرویس ایکس باکس لایو گلد باشید.

دو بازی دیگری که به سرویس Backward Compatibility اضافه شده‌اند، دو بازی شوتر آرکید هستند: بازی Gyruss و بازی Raiden IV. بازی Gyruss اثری آرکید و قدیمی از شرکت کونامی است، اما بازی Raiden IV مدرن‌تر است و برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ عرضه شده بود. 

مانند همه‌ی بازی‌های دیگر سرویس Backward Compatibility، بازی‌های دیجیتالی به لیست دانلود افزوده می‌شود. اگر نسخه‌ی فیزیکی این بازی‌ها را دارید هم تنها کفایت می‌کند که دیسک را درون ایکس‌باکس وان خود قرار دهید تا بازی مورد نظر اجرا شود. 

همچنین در دیگر اخبار بازی و مربوط به این ویژگی، این سرویس در اولین سالگرد خود رکورد تازه‌ای به ثبت رساند. مدتی بعد، بازی‌های Battlefield 3 و Dragon Age: Origins مهمان این سرویس شدند. شایعاتی نیز حول عرضه‌ی بازی Call of Duty: Black Ops II برای این سرویس وجود داشت که در نهایت به حقیقت پیوست و این بازی نیز برای ایکس‌باکس وان عرضه شد. همین‌طور مدیر ارشد بازاریابی ایکس‌باکس، نسبت به گزارش‌های استفاده محدود کاربرهای ایکس‌باکس وان از سرویس Backward Compatibility واکنش نشان داد که جزییات تکمیلی آن را در اینجا می‌توانید بخوانید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده