نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

The Sims 4 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد

بازی شبیه‌ساز زندگی واقعی The Sims 4 که در سال ۲۰۱۴ برای پی‌سی منتشر شده بود، در ماه آبان برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرصه خواهد شد.

پیش از این، خبری در رابطه با قرار گرفتن بازی The Sims 4 در لیست فروش مایکروسافت و احتمال عرضه‌اش برای کنسول ایکس‌باکس وان، منتشر شد. حال الکترونیک آرتز به صورت رسمی اعلام کرد که بازی The Sims 4 در تاریخ ۱۷ نوامبر (جمعه، ۲۶ آبان) برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

بر اساس اعلام کمپانی الکترونیک آرتز نسخه‌ی کنسولی بازی شامل «بسیاری» از محتویاتی خواهد بود که پیش از این برای نسخه‌ی پی سی عرضه شده است. همچنین طرفداران باید منتظر آپدیت‌های منظم و محتویات اضافی برای این نسخه از بازی باشند.

همان‌طور که قبلا اعلام شده بود، کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند یک بسته‌ی الحاقی ویژه به نام Perfect Patio Stuff pack دریافت خواهند کرد. این بسته‌ی الحاقی شامل مواردی برای تزئین حیاط خانه‌تان خواهد بود. همچنین کاربرانی که نسخه‌ی Deluxe Party Edition بازی را پیش‌خرید کنند، سه روز قبل از انتشار بازی یعنی از تاریخ ۱۴ نوامبر (سه‌شنبه، ۲۳ آبان) به بازی دسترسی خواهند داشت. نسخه‌ Deluxe Party Edition هم شامل بسته‌ی الحاقی Perfect Patio Stuff pack خواهد بود، اما کاربرانی که این نسخه را پیش‌خرید کنند محتویات ویژه‌ای مانند لباس‌های عجیب و غریب، کلاه‌های حیوان-نشان و مواردی از این دست دریافت خواهند کرد.

از آنجایی که بازی The Sims 4 هم به سرویس EA Access اضافه شده است، کاربرانی که به این سرویس دسترسی داشته باشند می‌توانند روی کنسول ایکس‌باکس وان یک هفته زودتر از انتشار بازی، از تاریخ ۹ نوامبر (پنج شنبه، ۱۸ آبان) برای مدت محدودی به بازی دسترسی داشته باشند. همچنین سیمز 4 مدتی است که به سرویس Origin Access اضافه شده و کاربران پی‌سی عضو این خدمات می‌توانند بازی را بدون هیچ هزینه‌ی اضافه‌ای تجربه کنند.

الکترونیک آرتز و استودیو مکسیس از زمان عرضه‌ی بازی تاکنون پشتیبانی خوبی از بازی The Sims 4 داشته‌اند. برای مثال، مدتی پیش یک بروزرسانی جدید با محتویات رایگان برای بازی منتشر شد که رده‌ی سنی «کودک نوپا» را به آن اضافه کرد. تهیه‌کننده بازی، لیندسی پیرسون در رابطه با رده‌ی سنی «کودک نوپا» گفته بود:

اگر بگویم تیم ما سال‌ها است در رابطه با این پروژه بحث می‌کند، اغراق نکرده‌ام. ما منتظر بودیم تا زمان مناسب برای این اتفاق را بیابیم. منابع و طراحی خوب بازی به ما این فرصت را داد تا بتوانیم پروژه‌ی سنگین اضافه کردن رده‌ی‌ سنی «کودک نوپا» را عملی کنیم. باور کنید صحبت نکردن در مورد اینکه تیم روی چنین پروژه‌ای کار می‌کند خیلی خیلی سخت است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده