تبلیغ عجیب بایوور برای بازی Anthem
اگر مسابقهای برای عجیبترین شیوهی بازاریابی یک بازی ویدیویی برگزار میشد، بازی Anthem قطعا برندهی آن بود! بایوور، استودیوی توسعهدهندهی این بازی، اعلام کرد که حالا هزارتویی عظیم در یک مزرعهی ذرت با موضوع Anthem ساخته شده است.
به لطف همکاری بایوور با ادمونتون کورن میز (Edmonton Corn Maze)، حالا میتوانید در هزارتویی به شکل یکی از رباتهای Anthem گشت و گذار کنید و با یکی از عجیبترین شیوههای تاریخ برای تبلیغ یک بازی ویدیویی آشنا شوید! این هزارتو در شهر ادمونتون، در کشور کانادا ساخته شده و لوگویی عظیم از بایوور را به تصویر میکشد که میتوانید آن را در زیر مشاهده کنید:
حداقل بایوور، خودش از مضحک بودن ساخت چنین هزارتویی در مزرعهی ذرت، آن هم با موضوع یک بازی ویدیویی خبر دارد؛ چرا که در توضیحات ویدیوی مربوط به این تبلیغ نوشته شده:
در دنیایی اشباعشده از بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی، خبررسانی در مورد بازی جدیدمان Anthem از هر چیز دیگری مهمتر است. به جای شیوهای معمولی و کسلکننده، ما زمینی وسیع را برای انتقال پیاممان انتخاب کردیم. برای جشن گرفتن پیشرفت و رشد یک بازی جدید، چه راهی بهتر از ذرت، که خودش هم رشد میکند!
اگر این هزارتو به اندازهی کافی برایتان مسخره نیست، بایوور در پستی که خبر این هزارتوی عجیب و غریب را منتشر کرده، انواع و اقسام جملات و عبارات دو پهلو و پر از ایهام با واژهی ذرت را هم استفاده کرده تا شاهکارش را به نقطهی اوج برساند! بیانیهی این کمپانی حتی در انتها هم معلوم نمیکند که آیا ذرت حالا به هر شکل و نوعی در این بازی وجود خواهد داشت یا خیر!
Anthem یک بازی اکشن و سوم-شخص است که در دنیایی علمی-تخیلی جریان دارد و شما میتوانید آن را با همکاری دوستانتان و به صورت چندنفره پیش ببرید. بایوور این بازی را یک فانتزی علمی نظیر سری Star Wars طبقهبندی کرده و قرار است آن را در سال ۲۰۱۸ روی پلتفرمهای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر کند.