// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۱

نسخه Early Access بازی PWND منتشر شد

استودیوی اسکای‌دنس،‌ اخیرا بازی PWND را برای پی‌سی منتشر کرده است.

بازی PWND در سبک شوترهای دهه‌ی پیش ساخته شده و قرار است خاطرات آن‌ها را زنده‌ کند. این بازی شوتر امروز در پی‌سی، به مرحله‌ی ‌Early Access وارد می‌شود و بازیکنان می‌توانند با خرید PWND، قبل از انتشار نسخه‌ی اصلی آن را تجربه کنند.

چهار روز پیش، استودیوی اسکای‌دنس در مصاحبه‌ای اعلام کرد که می‌توانید PWND را روی پی‌سی تجربه کنید. این بازی، که بیشترین شباهت را به Quake Champions دارد، شوتری سریع و با تاکید روی مبارزات است.

تفاوت PWND با بازی‌های هم‌سبکش به سیستم امتیازدهی بر می‌گردد. بر خلاف بازی‌های شوتر دیگر که با کشتن بازیکن‌ها، امتیاز بدست می‌آورید در PWND باید بعد از کشتن، بر سر جنازه‌ی دشمنتان برقصید. این سیستم چیزی شبیه به مد Kill Confirmed سری کال آف دیوتی است ولی با این تفاوت که به جای برداشتن گردن‌بند دشمنتان باید حرکات مختلف رقص را بالای سرشان اجرا کنید.

PWND هم‌اکنون دارای چهار قهرمان با قابلیت‌های متفاوت و سه نقشه است. تا چهارم مرداد می‌توانید این بازی را با قیمت ۲۴ دلار تهیه کنید و بعد از این مدت قیمت PWND دوباره ۳۰ دلار خواهد شد.

PWND تنها شوتری نیست که این چند روزه‌ به سبک‌های شوترهای کلاسیک دهه ۲۰۰۰ میلادی معرفی شده و سازندگان Payday نیز چندی پیش ساخت بازی جدیدی با نام GTFO را تایید کرده بودند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده