// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

پوکمون افسانه ای جدید بازی Pokemon Go معرفی شد

با توجه به موفقیت تیم Mystic در رویداد Pokemon Go Fest، پوکمون افسانه‌ای Articuno به بازی اضافه خواهد شد.

در جریان رویداد Pokemon GO Fest بازیکنان می‌بایست به صورت گروه‌های مختلف با هیولای افسانه‌ای بازی پوکمون گو مبارزه می‌کردند. این رویداد در گرنت پارک شیکاگو برگزار شد و تیم میستیک توانست برنده این رویداد شود.

حال با توجه به اخبار بازی موبایل منتشر شده، به مناسبت پیروزی این تیم، یک پوکمون افسانه‌ای جدید با نام Articuno به بازی اضافه خواهد شد. به‌زودی بازیکنان بازی موبایل Pokemon Go میزبان پوکمون افسانه‌ای Lugia خواهند بود و به دنبال آن، پوکمون افسانه‌ای Articuno به بازی اضافه خواهد شد. همچنین در ادامه‌ی این رویداد اعلام شد که در آینده پوکمون افسانه‌ای Ho-oh نیز به دنیای بازی اضافه می‌شود. این پوکمون‌ها در مبارزات Raid بازی قابل استفاده خواهند بود.

استودیو نیانتیک لبز، سازنده‌ی بازی اندروید و آیفون Pokemon Go، در این رویداد گفت که ثبت‌نام‌کنندگانی که به دلیل وجود مشکلات سرور نتوانستند بازی کنند، هزینه‌ی آن‌ها به صورت کامل برگشت داده خواهد شد. نیانتیک لبز در این‌باره می‌گوید:

امروز در رویداد Pokemon Go Fest که در شیکاگو برگزار شد، تعداد زیادی از بازیکنان به خاطر مشکلات سرور نتوانستند بازی کنند. از طرف تمامی اشخاصی که در استودیو نیانتیک لبز کار می‌کنند، از شما معذرت‌خواهی می‌کنیم. ما سعی کردیم که اکثر مشکلات فنی مربوط به سرور را رفع کنیم، ولی نتوانستیم بهترین تجربه را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار بدهیم.

در آخر نیانتیک لبز اعلام کرد که به زودی جزئیات نحوه‌ی برگشت پول برای حساب‌های کاربری بازیکنان شرکت‌کننده در این رویداد فرستاده خواهد شد. همچنین برای عذرخواهی یک سری آیتم ویژه نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین از دیگر اخبار بازی می‌توان به آپدیت جدید بازی اشاره کرد که ظاهرا تغییرات زیادی را به بازی اضافه کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده