نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

آپدیت بازی Pokemon Go با تغییرات جدیدی عرضه شد

استودیو نیانتیک همانطور که اخیرا قول بسته‌ی آپدیت بازی Pokemon Go را برای جشن سالگرد داده بود، حالا به قولش عمل کرده و جزئیات این بسته را منتشر کرده است.

استودیو نیانتیک توسعه دهنده بازی Pokemon Go جزئیاتی را درباره آخرین نسخه بازی پرطرفدارش منتشر کرد. یکی از مهم‌ترین تغییراتی که می‌توان در این نسخه عنوان کرد اضافه کردن قابلیت مبارزات رید (Raid) است. 

آپدیت بازی Pokemon Go هم‌ اکنون در دو پلتفرم اندروید و IOS موجود است. بازی پوکمون گو در پلتفرم اندروید به نسخه ۰.۶۹.۰ و در IOS به نسخه ۱.۳۹.۰ ارتقا داده شده است. در این نسخه صفحه نمایش قابلیت جستجو پوکمن کالکشن هم بهبود یافته است، همچنین در قسمت نمایش اطلاعات پوکمن آیکونی اضافه شده که شما می‌توانید ببینید که پوکمون مورد نظر شما چگونه گرفته شده است.

یکی دیگر از تغییرات اخیر این بازی این است که دیگر بازیکنان برای توت دادن به پوکمن خود مجبور نیستند دوباره به باشگاه‌ها بازگردند. حالا شما در نسخه جدید می‌توانید با رفتن به صفحه اطلاعات پوکمن، او را تغذیه کنید اما این را باید در نظر بگیرید که تغذیه کردن او از دور در مقایسه با تغذیه پوکمون در باشگاه «خیلی کمتر» تاثیر دارد. علاوه بر این شما در این نسخه بعد از تمام کردن مبارزه رید خود می‌توانید یک‌بار صفحه تصاویر باشگاه را بچرخانید.

بقیه به‌روزرسانی‌ها مربوط به برطرف کردن اشکالات و باگ‌های بازی است که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. این پچ تغییرات، درست قبل از رویداد بزرگ پوکمون (سالگرد این بازی) منتشر شده که اولین آن در تاریخ ۲۲ جولای در شیکاگو خواهد بود و بعد از آن مراسم‌های مختلفی در سرتاسر دنیا خواهند داشت. هرچند کسانی هم که نمی‌توانند در این مراسمات حضور داشته باشند، می‌توانند به روش خودشان در این خوشحالی با آنها شریک شوند.

جزئیات بازی پوکمون گو ۱.۳۹.۰ IOS و نسخه ۰.۶۹.۰ اندروید:

  • اضافه شدن آیکونی در صفحه اطلاعات پوکمون مبنی بر اینکه پوکمن چگونه گرفته شده است.
  • اضافه کردن قابلیت چرخاندن صفحه تصویر باشگاه بعد از اتمام مبارزه رید
  • قابلیت تغذیه کردن پوکمون از طریق صفحه اطلاعات خود پوکمون (همانطور که بالا هم اشاره کردیم این روش تاثیر کمتری نسبت به تغذیه مستقیم دارد)
  • قابلیت تغذیه پوکمن‌ها برای دفاع از باشگاه، حتی در صورتی که انگیزه سنج آنها پر باشد
  • بهبود صفحه نمایش قابلیت جستجو پوکمن‌ها
  • بهبود اشکالات بازیکنان حین اتمام مبارزات رید
  • بهبود اشکال برنگشتن پوکمن به مربی‌اش بعد از دفاع از باشگاه
  • همچنین بهبود اشکالات متعدد بازی


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده