// جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

تصاویر جدیدی از بازی Spider-Man منتشر شد

در نمایشگاه کامیک‌-‌کان سن دیگو تصاویر جدیدی از بازی Spider-Man از سوی کمپانی مارول منتشر شد.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی و پس از نمایش پوسترهای فیلم Avengers: Infinity War و شخصیت‌های سریال Inhumans در نمایشگاه کامیک‌-‌کان سن دیگو، کمپانی مارول دو تصویر جدید از بازی Spider-Man، محصول استودیو اینسومنیاک گیمز منتشر کرد و برایان اینتیهار، کارگردان خلاق این بازی، اطلاعات جدیدی از آن را به سمع و نظر مخاطبین رساند.

 تصویر اول با محوریت شخصیت منفی بازی یعنی Mr. Negative است. مستر نگتیو که در واقع مارتین لی نام دارد، دشمنی دیرینه‌ای با شخصیت‌های اسپایدر من، پانیشر، کلاک و دگر دارد. اولین حضور این شخصیت در کمیک‌های کمپانی Marvel باز‌می‌گردد به سال ۲۰۰۸ و پانصد و چهل و ششمین شماره از مجموعه کمیک The Amazing Spider-Man. مستر نگتیو به صورت غیر‌قانونی از چین به آمریکا مهاجرت کرده و رهبری گروه Inner Demons را در دست دارد. تصویر شخصیت Mr. Negative را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی spider-man

دومین تصویر جدید بازی Spider-Man نبردی از مرد عنکبوتی و مستر نگتیو را در یک مترو و در حضور چندین مسافر به نمایش می‌گذارد. این تصویر روی وجود نبردی بین دو شخصیت مذکور مهر تایید می‌زند و محل وقوع آن را مشخص می‌کند. تصویر مذکور در زیر قابل تماشا است:

بازی spider-man

در ادامه برایان اینتیهار توضیح می‌دهد که دو‌گانگی شخصیتی بین مارتین لی و مستر نگتیو بهترین راه برای نمایش بر‌خورد دنیا‌های مرد عنکبوتی و پیتر پارکر است. از دیگر شخصیت‌هایی که در بازی Spider-Man حاضر خواهند بود می‌توان به مایلز مورالز، زن عمو می و نورمن آزبورن اشاره کرد. طبق گفته‌های برایان اینتیهار، زن عمو می تاثیر بیشتری نسبت به بازی‌های قبل داشته و نورمن آزبورن شهردار نیویورک خواهد بود.

بازی Spider-Man در نیمه اول سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. در کنفرانس کمپانی سونی در نمایشگاه E3 2017 تریلر بازی Spider-Man به نمایش در آمد و تصاویری متعددی منتشر شد. یک‌شنبه هفته گذشته استودیو Insomniac Games ویدیو جدیدی از این بازی منتشر و داستان و جهان آن را آشکار کرد. همچنین اطلاعاتی از مکانیزم تاب خوردن بازی مذکور نیز اعلام شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده