نویسنده: محمد شیرزاده
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

اطلاعاتی جدید از مکانیسم تاب خوردن بازی Spider-Man

اینسامنیاک اطلاعات جدیدی از سیستم تاب خوردن بازی Spider-Man ارائه داد و امیدها برای نمایش ویدیوی جدید در جشنواره کامیک کان را نقش بر آب کرد.

استودیوی اینسامنیاک پس از عرضه تریلر جدید از بازی Spider-Man در نمایشگاه D23 به انتشار اطلاعات جدید درباره این عنوان اکشن ماجراجویی و جهان باز ادامه داد. این استودیوی بازیسازی در ابتدا اطلاعات جدیدی درباره مکانیسم تاب خوردن بازی که در D23 به آن اشاره شد، ارائه کرد. طبق گفته اینسامنیاک این مکانیسم با مهارت بازیکنان ارتباط مستقیم دارد.

همچنین مشخص شد که شباهت نماد روی لباس «مرد عنکبوتی» با لباس «ونوم» کاملا تصادفی است. در داستان بازی این موضوع توضیح داده می‌شود که این لباس هیچ ارتباطی با سیمبیوت فضایی ندارد. صحبت از لباس‌های بازی شد؛ طبق گفته اینسامنیاک لباس‌های اضافه درون بازی وجود خواهند داشت، اما اطلاعاتی درباره آن‌ها ارائه نشده است.

بخش بازی‌های مارول روز پنج‌شنبه ۲۰ جولای (۲۹ تیر) یک پنل در جشنواره کامیک کان سن دیگو خواهد داشت، اما اینسامنیاک از الان اعلام کرده که گیم‌پلی جدیدی از بازی Spider-Man پخش نخواهد کرد.

همچنین نسخه‌ای کامل از کانسپت آرت‌های نشان داده‌شده در ویدیوی قبلی نیز عرضه شد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. در یکی از این عکس‌ها که اتاق پیتر را نشان می‌دهد می‌توانیم مشاهده کنیم که اجاره خانه پیتر عقب افتاده است و او بیکار است.

بازی Spider-Man سال ۲۰۱۸ به صورت اختصاصی برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده