صحبت سازندگان بازی 2 Destiny در مورد الهام گیری از بازی Call Of Duty 4
در صورتیکه بازی Destiny را تجربه کرده باشید یا با گیمپلی آن آشنا باشید، میدانید که این بازی آنلاین تیراندازی اول-شخص براساس حلقههای گیمپلی ساخته شده است، به این صورت که بازیکنان بایستی بارها ماموریتها و فعالیتهای مشابه را انجام دهند تا تسلط کاملی روی انجام دادن آنها پیدا کنند و سطحشان افزایش پیدا کند. برخی ماموریتها در بازی Destiny به طور ویژهای روی این حلقههای تکرار تاکید دارند؛ مانند ماموریت مخفی که برای گرفتن اسلحه دورزن Black Spindle بایستی انجام دهید. در جدیدترین قسمت پادکست استودیو بانجی، چندین تن از اعضای استودیو در مورد ریشه و نحوه پیداش ماموریتهای اینچنینی توضیح دادهاند و چگونگی انتقال تجربیتاشان از ساخت این ماموریتها به بازی 2 Destiny را تشریح کردهاند.
در این پادکست، راب انگلن یکی از طراحان بازی در مورد نحوه ساخت ماموریت Black Spindle توضیح داده است. این ماموریت به واسطه درک انگلن از ارزش ماموریتهایی به وجود آمده که با وجود کوتاه بودن، سخت و سریع هستند، موانع بزرگی برای بازیکنان به حساب میآنید و برای کامل کردن آنها نیازمند آشنایی بالا از محیط و مهارت فراوان هستید. در واقع، ماموریت Black Spindle به طور ویژه تحت تاثیر نمونه قدیمیتر از اینگونه ماموریتها ساخته شده است: ماموریت Mile High Club در بازی Call of Duty 4: Modern Warfare.
انگلن که یکی از افراد موثر در ساخت ماموریت Black Spindle بوده است، در این پادکست گفت برای ساخت این ماموریت از نحوه به خاطر سپردن هر ثانیه ماموریت Mile High Club توسط بازیکنان الهام گرفته است. ماموریت Black Spindle بخشی از مرحله Lost to Light در بخش داستانی اصلی بازی Destiny: The Taken King محسوب میشود. برای فعال کردن مسیر ثانویه رسیدن به این ماوریت، شما بایستی به سریعترین شکل ممکن این مرحله را تمام کنید؛ پس از ورود به مسیر دیگر، شما ۱۰ دقیقه فرصت دارید تا تمامی دشمنان حاضر در محیط را بکشید. در صورتیکه ماموریت را با موفقیت سپری کنید، جایزه شما اسحله دورزن Black Spindle خواهد بود. انگلن میگوید:
ماموریت Mile High Club به بیرحمی فراوان بدنام بوده و برای انجام دادن آن در بالاترین درجه سختی بایستی دهها بار آن را تکرار کنید. این ماموریت هنگامی که بخش داستانی Modern Warfare را کامل کنید فعال میشود و تجربه موفقیت آمیز آن تنها یکی دو دقیقه زمان میبرد.
سازندگان همچنین در این پادکست توضیح دادند که چگونه فلسفه طراحیشان (تمرکز بر تسلط روی مراحل) در بازی 2 Destiny پیاده سازی شده است. قرار است در نسخه دوم هم شاهد تاکید روی حلقههای تکرار گیمپلی باشید، در حالیکه این بار تشویق به انجام کاری شویم که بانجی از عبارت «فرهنگ بدوش گرفتن» از آن یاد میکند. در واقع بانجی امیدوار است بازیکنان سطح بالا و با تجربه بتوانند بازیکنان تازه کار را برای انجام برخی مراحل بسیار سخت و پایانی بازی یاری کنند. انگلن میگوید:
اسمیت در ادامه سخنان انگلن گفت:
بازی Destiny 2 به تازگی وارد فاز بتا شده است؛ بازیکنانی که این بازی آنلاین را پیش خرید کردهاند میتوانستند از دیروز در پلیاستیشن 4 و از امروز در ایکسباکس وان به تجربه بتا بازی بپردازند. بقیه بازیکنان میتوانند از تاریخ ۲۱ جولای (۳۰ تیر) تجربه بتا بازی را آغاز کنند. تاریخ اتمام بتا مصادف با ۲۳ جولای (یکم مرداد) است. بازیکنان رایانههای شخصی هم اوایل شهریور ماه میتوانند بتا مخصوص خود را تجربه کنند.
نسخه کامل بازی Destiny 2 در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای پلیاستیشن 4 و ایکسباکس وان و در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) برای رایانههای شخصی عرضه میشود.