نویسنده: یونس بهرامی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

بازیگر دیگری به بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII اضافه شد

بازیگر دیگری هم قرار است میزبان بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII شود. 

مانند نسخه‌های قبلی سری بازی‌های Call of Duty، بازی Call of Duty: WWII نیز دارای بخش زامبی خواهد بود و البته بازیگران مشهوری هم در آن به ایفای نقش می‌پردازند. پیش‌تر اعلام شده بود که دیوید تننت در این بخش به‌عنوان یکی از کاراکترها حضور دارد. در کارنامه‌ی دیوید تننت، بازیگری در فیلم‌ Harry Potter و سریال Doctor Who دیده می‌شود. همچنین الودی یانگ، بازیگر سریال Daredevil، نیز در بخش زامبی این بازی به ایفای نقش می‌پردازد. 

حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که کاترین وینیک، بازیگر سریال Vikings، در این بخش به‌عنوان کاراکتر ماری فیشر حضور خواهد داشت. کمپانی اکتیویژن، فیشر را «شجاع» توصیف کرده، اما از ارائه‌ی اطلاعات بیشتر در این مورد خودداری کرده است. احتمال می‌رود که همزمان با رونمایی رسمی از این بخش در تاریخ ۲۹ تیر، شاهد جزییات تکمیلی باشیم و حتی از حضور بازیگرهای دیگری خبردار شویم. 

حالت زامبی بازی Call of Duty: WW2 دارای «یک داستان کاملاً جدید و تجربه‌ای بسیار وحشتناک» است و بازگوکننده‌ی قصه‌ی «تلاش سخت رایش سوم برای تشکیل ارتشی جدید در اواخر جنگ جهانی دوم» خواهد بود.

مایکل کاندری، رئیس استودیوی اسلج همر گیمز، حالت زامبی این اثر را چیزی می‌داند که قابلیت «ترشح آدرنالین» را دارا است و مورد محبوبیت طرفدارها قرار خواهد گرفت. کاندری و گلن اسکوفیلد، یکی دیگر از رؤسای استودیوی اسلج‌همر گیمز، پیش از پیوستن به شرکت اکتیویژن روی سری بازی‌های Dead Space کار می‌کردند. 

همچنین اخیرا تریلری از حالت زامبی بازی Call of Duty: WWII فاش شد، اما روز بعد سازندگان به طرفدارها پیشنهاد کردند که آن تریلر را نبینند؛ زیرا ناقص است

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۱۲ آبان (سوم نوامبر) سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده