// جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

سازندگان از بخش تک نفره بازی Friday the 13th: The Game می‌گویند

استودیو گان مدیا در بیانیه‌ای از وضعیت بخش‌ تک‌نفره و بروز‌رسانی‌های آتی بازی Friday the 13th: The Game گفته است.

بازی Friday the 13th: The Game، محصول استودیو گان مدیا که در هفته پایانی ماه مه توسط کمپانی ایلفونیک منتشر شد، فاقد بخش تک‌نفره است و از مشکلات سرور رنج می‌برد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیوی سازنده در بیانیه‌ ارسال‌شده به وب‌سایت گیم‌اسپات به صحبت در رابطه با موارد ذکر شده پرداخته است.

پیش از این استودیو Gun Media اعلام کرده بود که بخش تک‌نفره در قالب یک بروز‌رسانی که در فصل تابستان منتشر می‌شود، به بازی Friday the 13th: The Game اضافه خواهد شد. در بیانیه این استودیو آمده است که بخش مذکور همچنان در حال ساخت است و جزئیات بیشتری از آن «به‌زودی» اعلام خواهد شد.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات فنی بازی Friday the 13th: The Game نشت حافظه است. رفع این مشکل که در نسخه ایکس‌باکس وان بیش از دیگر پلتفرم‌ها شایع بوده، تمرکز اصلی استودیو گان مدیا است. این استودیو در این‌باره گفته است:

نگرانی اصلی ما وجود مشکل نشت حافظه مداوم است که در کنسول Xbox One بیش از دیگر پلتفرم‌ها رخ می‌دهد.

طبق گفته‌های استودیو گان مدیا به نظر می‌رسد که استودیو سازنده با کمک کمپانی Illfonic و کمپانی‌های ترد پارتی به راه‌حل این مشکل دست پیدا کرده است. با وجود اینکه استودیو گان مدیا تمرکز خود را به حل مشکل نشت حافظه معطوف کرده است، اما این استودیو ادامه روند آماده‌سازی بخش تک‌نفره را فراموش نکرده و در این رابطه چنین گفته است:

به‌واسطه حمایت‌ها و پشتیبانی طرفداران، تیم ما توانسته است آماده‌سازی محتویات آینده را گسترش دهد و هم‌زمان با آن، مشکلات بازی را رفع کند. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از جمله جزئیات بخش تک‌نفره که به رایگان در دسترس خریداران بازی قرار می‌گیرد، منتشر کنیم.

بازی Friday the 13th: The Game که بر اساس مجموعه فیلم‌های تر‌سناکی با همین نام ساخته شده است، به صورت یک به هفت انجام می‌شود. شیوه گیم‌پلی به این شکل است که یک بازیکن کنترل جیسون را در دست می‌گیرد و هفت بازیکن دیگر باید برای بقا با یکدیگر همکاری کنند. این بازی هم‌اکنون دارای سه نقشه به نام‌های Camp Crystal Lake ،Higgins Haven و Packanack Lodge است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده