// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰

دو عکس از نقشه جدید بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds منتشر شد

استودیو بلو‌هول دو عکس جدید از نقشه بعدی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds منتشر کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز استودیو بلو‌هول (Bluehole) تصاویر تازه‌ای از بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds منتشر کرد که نقشه جدید این بازی را نشان می‌دهد. نقشه جدید در محیطی صحرایی-مانند است که گویا پیش‌تر شهری بوده که در طوفان شن غرق شده است. این نقشه به همراه نقشه دیگری در اردیبهشت‌ماه گذشته معرفی شد که می‌توانید جزئیات دو نقشه جدید را مشاهده و مطالعه کنید.

نقشه جدید در حال حاضر نام‌گذاری نشده است و تصاویر آن به واسطه توییتی از سوی برندن گرین، مدیر خلاقیت، منتشر شده که به این صورت است:

من هم‌اکنون در استودیو مدیسون بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds هستم. تیم توسعه‌دهنده در حال حاضر سرگرم کار روی نقشه صحرایی است. این هم نمونه‌ای از تصاویر محیط و نقشه جدید که هنوز در حال توسعه و طراحی است.

Playerunknown’s Battlegrounds

Playerunknown’s Battlegrounds

دو هفته پیش، سازندگان اعلام کردند که تنها در سه ماه اول، فروش بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds از مرز ۴ میلیون نسخه عبور کرده است. همچنین چند روز پیش، تیم توسعه‌دهنده اعلام کرد که درآمد حاصل از فروش این بازی به ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یک اثر شوتر اول-شخص است که در آن، کاربران در نقشه‌ای بزرگ حضور پیدا می‌کنند و در حالی که با یکدیگر مبارزه می‌کنند باید به دنبال منابع و مهمات نیز باشند.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds هم‌اکنون از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) استیم در دسترس قرار گرفته است و هنوز تاریخ انتشار نسخه رسمی آن مشخص نشده است. نسخه Early Access این بازی فروردین‌ماه منتشر شد و قرار است نسخه کامل آن سال جاری برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود. البته در خبر‌هایی اشاره شده است که احتمال دارد این بازی به پلی‌استیشن 4 نیز راه پیدا کند.

نظرات خود را در مورد نقشه جدید بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds با زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده