// سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

جزئیاتی از دو نقشه جدید بازی PlayerUnknown’s Battlgrounds منتشر شد

استودیو Bluehole با انتشار دو عکس، جزئیاتی از دو نقشه آینده بازی PlayerUnknown’s Battlgrounds منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو بلو‌هول (Bluehole) جزئیاتی از دو نقشه جدید بازی PlayerUnknown’s Battlgrounds منتشر کرد که به‌زودی برای این بازی منتشر خواهد شد.

جزئیات جدید از طریق وب‌سایت گیم اینفورمر منتشر شده که گویا نقشه اول در جزیره Adriatic Sea واقع شده است که بخشی از قلمرو Yugoslavian به شمار می‌رود. در بخش جنوبی این نقشه سواحل Mediterranean به چشم می‌خورد و در قسمت شمالی آن شاهد جنگل‌های انبوه و در قسمت مرکزی نقشه شاهد کوه‌های برفی هستیم. مساحت این نقشه ۸ در ۸ کیلومتر است که شاهد بنا‌های مختلف نیز در آن خواهیم بود.

PlayerUnknown

در سوی دیگر، نقشه دوم که کوچکتر از نقشه اول است در مساحت ۴ در ۴ کیلومتر طراحی شده است. این نقشه که در شهر صحرایی قرار داد و به گفته سازندگان نبرد‌های آن در شهری که به تازگی با طوفان شن مواجه شده است، اتفاق می‌افتد. قسمت جنوبی و شرقی این نقشه از دره‌های بزرگ تشکیل شده است که در زیرگذر‌های آن شاهد رودخانه‌های بزرگ هستیم. همچنین روستاه‌هایی نیز در این منطقه به چشم می‌خورد که در اثر نابودی شهر در مجاور طوفان شن، تشکیل شده‌اند. ضمنا در قسمت شمالی این نقشه شاهد دامنه کوه‌ها هستیم.

PlayerUnknown

تاریخ انتشار دو نقشه جدید هنوز مشخص نشده است. تصاویر نقش‌های جدید را می‌توانید در بالا مشاهده کنید البته سازندگان اعلام کردند که جزئیات این نقشه‌ها متغیر خواهد بود و این تصاویر مرحله آخر طراحی آنها را نشان نمی‌دهد.

در خبر‌های دیگر چندی پیش سازندگان اعلام کردند که فروش بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds تنها پس از یک ماه از مرز دو میلیون نسخه عبور کرده است. کاربران هم اکنون می‌توانند از طریق سیستم «دسترس پیش از موعد» (Early Access) استیم این بازی را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار تهیه و تجربه کنند. همچنین سازندگان چندی پیش اعلام کردند که احتمال دارد که این بازی به کنسول‌ها نیز راه پیدا کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده