نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

اکتیویژن از احتمال عرضه بازی های Crash بیشتر در آینده می‌گوید

کمپانی اکتیویژن اخیرا اعلام کرده که احتمالا در آینده بازی‌های بیش‌تری از سری Crash عرضه خواهد شد. 

کرش یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی است و اخیرا هم مجموعه ریمستر سه نسخه اول این مجموعه با نام Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده است. حق مالکیت این سری در اختیار کمپانی اکتیویژن است و این شرکت اخیرا از احتمالا انتشار بازی‌های بیش‌تری از این مجموعه در آینده خبر داده است. اریک هیرشبرگ، مدیر اکتیویژن، اخیرا در مصاحبه‌ای با Gl.biz اعلام کرد که آن‌ها فعلا در حال سنجیدن شرایط سری کرش هستند و هنوز مطمئن نیستند که آیا بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy با استقبال عمومی رو‌به‌رو خواهد شد یا اینکه فقط نظر گروه خاصی از گیمر‌ها را که قبلا با این سری خاطره داشته‌اند، جلب خواهد کرد:

ما از این موضوع آگاه هستیم که افراد زیادی خواستار بازگشت شخصیت کرش بودند. با این حال هنوز مطمئن نیستیم که آیا بازی‌ای از این سری با استقبال عمومی هم رو‌به‌رو خواهد شد یا اینکه فقط طرفداران قدیمی این مجموعه سراغ آن خواهند رفت؟ البته مجموعه Crash Bandicoot N. Sane Trilogy فعلا با استقبال خیلی خوبی رو‌به‌رو شده است و اگر شرایط خوب پیش برود، شاید در آینده شاهد موارد بیش‌تری با محوریت این سری باشیم.

همواره هدف ما این است که رو به جلو حرکت کرده و بازی‌ای بزرگ خلق کنیم. اما در عین حال اولویت اصلی ما این است که روی بازی‌هایی تمرکز کنیم که توانسته‌ایم در طی سال‌ها جامعه کاربری بزرگی برای آن‌ها ایجاد کنیم. 

نظر شما در مورد صحبت‌های مدیر اکتیویژن چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده