// شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

بتای عمومی بازی LawBreakers در دسترس قرار گرفت

با شروع شدن بتای عمومی بازی LawBreakers، بازیکنان می‌توانند به تجربه‌ی حالت Dubbed Uplink بپردازند.

در سال گذشته بود که نسخه‌ی آلفا بازی LawBreakers در دسترس کاربران قرار گرفت و در اوایل سال جاری نیز، بتای محدود این بازی، منتشر شد. حال مشخص شده است که بتای عمومی بازی LawBreakers هم‌اکنون برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته و تمامی مخاطبان برای اولین بار می‌توانند به بخش چند نفره این بازی دسترسی داشته باشند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بتای عمومی بازی LawBreakers تا تاریخ ۱۴ تیرماه (پنج جولای) در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند با دانلود نسخه‌ی بتا، در نقشه‌ی ورتیگو که برگرفته از یک پایگاه مرتفع در کوه‌های سیرا نوادا است، حالت Dubbed Uplink را تجربه کنند. در این حالت یک آپ‌لینک در وسط نقشه قرار دارد و شما باید آن را تصاحب کنید. هر تیم که بتواند مدت زمان بیشتری از منطقه کپچر شده خود محافظت کند، پوینت بیشتری دریافت کرده و برنده است.

در ادامه گفته شده که بخش شخصی سازی بازی LawBreakers نیز در نسخه‌ی بتای بازی گنجانده شده است و بازیکنان با استفاده از این بخش و بازی کردن‌های متوالی، می‌توانند آیتم‌های مخصوص خود را دریافت کرده و در بازی اصلی از آن‌ها استفاده کنند.

از دیگر اخبار حول LawBreakers می‌توان به تایید نسخه‌ی پلی‌ استیشن 4 بازی و قیمت ۳۰ دلاری آن اشاره کرد. این در حالی است که قرار بود در ابتدا بازی به صورت رایگان عرضه شود ولی سیاست‌های صورت گرفته در جریان توسعه بازی، سبب شد تا LawBreakers از حالت رایگان خارج شود. کلیف بلزینسکی در این باره می‌گوید:

در جریان شکل گرفتن بازی و مراحل توسعه، به این نتیجه رسیدیم که رایگان عرضه شدن بازی، تصمیم درستی نبوده است. ریشه‌ی بازی LawBreakers، تیراندازی رقابتی است و برای من، تیم من و جامعه گیمری که در آن قرار داریم، حفظ تعادل در دنیای آن اولویت بزرگی به حساب می‌آید.

استفاده از یک مدل دیجیتال و ویژه باعث می‌شود بازیکنان به تمامی بخش‌های بازی بدون هیچ محدودیتی دسترسی داشته باشند.

بازی LawBreakers در تاریخ ۱۷ مرداد برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده